Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Olivarg – Gröngölingens första odling [10 Nov – Dag 5] Reply To: Olivarg – Gröngölingens första odling [10 Nov – Dag 5]

  • olivarg

    Member
    2011-11-09 at 18:49

    Jadå tempen har jag fått lite styr på. Dock så är de rätt svaga så jag kör min ” Tower-fan ” ( Den längst ned ) på 2/3 kapacitet. Vill inte orsaka orkan för dom så jag kompenserar detta med lite glänt på rutan under de sena timmarna nä tempen ligger runt 30’C. När de har börjat bygga en stabil stam så ska jag öka kapaciteten till 3/3 och stänga fönstret helt.

    RH’n har jag lite problem med. Den har jag inte haft någon koll på alls då jag köpte RH’ mätare,Blom näring, PH tester och PH minus idag. Det är nu 20 min kvar tills de ska sova så jag ska in och läsa av den en sista gång ( Jag kör 21:00 – 03:00 sömn på dem ).

    Sen angående namnen så har jag funderat lite över detta. Jag ska låta dom få bygga lite mer karaktär innan jag döper de små liven. Men jag kan ge ett hint på ett namn redan, och det är en planta jag hade tänkt att LST’a i en form av spiral för att jag vill se hur denna procedur går till. Denna kommer mest troligen få heta ” Spiralen ” eller ” Rund gångarn “.

    Bilder kommer snart och jag kan säga att det ser lovande ut nu när jag har fått kläm lite på hur detta går till.

    Hade tänkt att slänga upp lite bilder imorgon då det är deras ” 5 över jord ” dagars dag. Men tills dess, får ni ha det clean.
    ” Why hate someone for what they do instead of loving them for who they are? Politics must change ! “