Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen “Månadens odlare” Reply To: “Månadens odlare”

  • jimrob

    Member
    2009-04-04 at 11:21

    Grymt bra initiativ MacGyver. Big up för att du satte bollen i rullning.

    Jag tycker din tråd i testområdet verkar mycket bra. Kanske kunde din tråd döpas om till “MÅNADENS ODLARE – Regler, nomineringar och diskussion”. Sedan kan själva omröstningen företas i en egen tråd kallad “MÅNADENS ODLARE – Omröstning [aktuell månad].

    Jag lade upp ett ett förslag på en hur en sådan omröstningstråd skulle kunna se ut och fungera i testområdet. Länk till min tråd:https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=63349

    Kommentarer tas tacksamt emot. Om vi kan enas om ett format så lägger jag upp riktiga trådar inom några dagar. Vad jag kan förså så strider inte detta mot några forum-regler, men om jag har fel så vore jag tacksam för att bli upplyst om detta. Kommentarer från mods vore guld. Om ni (mods) gillar idén så kanske ni skulle vara vänliga att hjälpa till med att rensa trådar etc. Stort tack på förhand!!

    Big up igen till dig Mac för att du tog tag i detta. Ha en fin dag i solen alla!!