Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Närkontakt med snuten under påverkan? Reply To: Närkontakt med snuten under påverkan?

  • reaper

    Member
    2004-01-24 at 22:25

    Bodde i Thailand på koh Samui 1991 hos en god vän.
    Var och spelade kort på kvällen hos hans kompis som hade ett illegalt spel på gång i en lägenhet i lamai.
    Tydligen så hade två envisa civilare varit där och begärt pengar 2 ggr efter vi hade åkt till chaweng för att äta.
    Deras andra besök hade slutat med att de blev skjutna av kassören.

    Detta visste inte vi då vi åkte tillbaka till lamai för att spela lite till.
    Jag hade rullat en fin kingsize och hade den i handen när det är värsta polis spärren mitt på vägen utanför infarten till lamai.

    Bilen stoppas av snutar med dragna vapen och vi tvingas ut , upp mot bilen och “spread them”.

    Fan då blev jag lite jävla nojig asså !! 😯
    men de kollade bara efter vapen på oss och i bilen så jag kunde stå där med min höger näve knuten med en feting i den.

    Tyvär är inte min kamrat så populär hos polisen (han och hans morbror kidnappade polischefens dotter 3 år tidigare, men det är en annan historia) så de bestämde sig för att hålla förhör där mitt på vägen…

    det slutade med att vi fick åka hem efter en timme ungefär…

    jobbig timme kan jag säga , var så jävla röksugen 8)