Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Rocklock/Sharksbreath 90W LED UFO, UPD. 06.03. Reply To: Rocklock/Sharksbreath 90W LED UFO, UPD. 06.03.

  • rhabarberum

    Member
    2011-03-10 at 11:55

    Damen är död!

    Igår blev damen skördat och en blötvikt ink. kvistar blev ~90 gubbar. Så jag förväntar mig en torkad vikt runt 15 gram.
    Delarna av vad som förut var en levande vacker planta hänger nu upp och ned i ett skåp på tork. Luften i skåpet byts ut hela tiden m.h.a. en 90mm datorfläkt och luften sugs givetvis ut igenom ett aktivkolfilter.
    Idag saxade jag bort större blad för att underlätta luftens flöde och för att undvika mögel, en riktigt stinkande skön ganjalukt som nästan sticker i näsan mötte mig när jag öppnade skåpet, och t.o.m. katten verkar vara förtrollad av denna ljuva doft.

    Jag införskaffade 2x glasburkar idag för kurering när torkningen är gjord :)
    Jag har lekt med alla idéer om kommande odlingar i mitt huvud men jag har kommit fram till att jag ska hålla en liten paus för att undvika huvudvärk och håravfall som kommer med den konstanta nojan :D skämt åsido.
    Jag bjuder på lite bilds senare idag eller imorgon kväll, beroende på hur upptagen jag är med att dreggla över den fina produkten jag fått :D

    Fred :hippie: :hemp: