Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Nystart med Mary Jane – rädd att snea!? Reply To: Nystart med Mary Jane – rädd att snea!?

  • reaper

    Member
    2008-12-07 at 16:18
    Quote:
    Anledningen att jag skriver är kanske att jag vill ha lite idéer kring hur jag ska tänka för att inte vara nojig över att snea..

    Ok ❗ Vad du har för anledning att bli snetänd vet ju bara du egentligen, visst jag kan spekulera men du vet 🙄
    Om vi tar ett exempel så när du planerar inför ditt nästa bloss så skriv ner på ett papper vad DU förväntar dig av cb, vad vill du ska hända? om du tex vill lyssna på musik i lugn och ro, planera “trippen”då.Hänger du med?
    Om du har en bra kompis så be honom hänga på fast utan röka då, se till att ha socker tillgängligt går alldeles utmärkt med strösocker och matsked, men se till att ha det inom räckhåll, vill det sig illa kan det vara svårt att ställa sig upp.

    Jag kan “trösta”dig med att detta kan komma att gå över, kanske om några år eller rent av tidigare, kanske aldrig men då kommer du inte heller fortsätta.