Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Uppehåll Reply To: Uppehåll

  • reaper

    Member
    2008-11-02 at 04:04

    Intressanta vinklar.

    Läste igenom mitt inlägg nu och såg att det lätt kan tolkas som att jag är rånarkoman som lider av att vara utan rökat. Så är det absolut inte. “Suget som kommer smygande” är inte på nåt sätt som när man varit utan snus ett tag eller liknande sug. Mer ett sug man ‘njuter’ av, ett sug som gör att man sitter och små-ler lite hela tiden när man surfar runt här. Skulle egentligen inte kalla det sug om jag tänker efter.

    Jag tar inte uppehållet för att jag känner att jag är på väg in i ett missbruk.
    Kände bara att jag vill vara “helt ren” ett tag. Ingen alkohol eller cigg heller.
    Och kanske spara lite pengar o lägga dom på god mat istället, typ.

    Under mitt uppehåll ska jag även försöka mig på en liten odling också. Ska bli intressant :) Och som många säger så finns nog risken att jag blir ‘beroende’ av odlandet istället ;) Tycker det är ruskigt intressant och det är någonting jag vill kunna och till slut bli duktig på.
    Ska bli kul att ha någonting att ta hand om :) Jag bor för trångt för att skaffa hund och tamagotchi är inte min grej ;) vill ha nåt som luktar :P
    På tal om tamagotchi, finns dom kvar? :D