Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Bananen’s hideout [updt05oct] Reply To: Bananen’s hideout [updt05oct]

  • herr-j

    Member
    2008-07-18 at 13:22

    @BigBanana wrote:

    Ja, det är som sagt bara på sommaren och bara när jag försöker med sköra saker som nyfödda kläcklingar eller nysatta sticklingar. Men jag har märkt att lite större plantor som fått förveggas några veckor i jord eller ren vermaculit som jag kör då jag hittade en jävla massa på jobbet i en container…

    Så nu har dom små åkt ut ur den veckolånga pinan, stackarna såg inte glada ut, men nu står dom i nypuffade jiffys och myser förhoppningsvis till sig tillräckligt mycket för att orka skjuta rötter och samla nya byggstenar.

    Sen satte jag sju av Torparens Chr/lsdXC99 för att ha nåt groddigt ifall dom sargade små kräken finner det mer givande att kasta in sina små handdukar.

    Men nu står iallafall fyra 25 cm stora plantor i hydron och samlar mod. En har visat sina sexiga könsorgan resten blir gissningar, dom växer väldigt sexigt iallafall, om jag får 4 av 4 honor blir det Champanje för hela slanten, blir inte vattenflush sista veckan i blom då blir det Crystalbad!

    Har en tecu 6,5l kruka med små freakazoids och en lika stor annan kruka med en LowRyder i som börjar bli klar. Den har lillfingerstor stam, är inte mer än 20 cm stor och formad som en treudd… Känns väldigt magisk och fin, Tack Herr J 8)

    Ja, vad ska man annars säga. Wunderbart väder och gräset slår hårt. Förmodligen ännu hårdare med vapourizern jag köpit, längtar som en liten griskis…

    Bilder blir först när det är saftigt, vill inte befläcka mitt varumärke med nåt som inte håller standard 😆

    Inga problem :) Själv drar man snart igång en cocos odling. Hoppas att du lägger upp lite bilder nu.