• reaper

    Member
    2008-06-08 at 11:36

    Hej tänkte i gentligen inte skriva nåt mer innan jag kommit hem och alla fått sina frön . vill bara klar göra några saker. ingen har satt in några pengar ännu . utan det kommer ske när jag vet att ni kan få leverans max2 dar senare posten delar ut brev redan dagen efter man lagt brev på lådan . anledningen till att jag anonserade så kort efter att jag blev medlem är att jag skrev ett inlägg där jag skrev om den strain jag tycker är bäst i det svenska klimatet jag kunde inte förstå att nästan ingen odlar stuporsonic auto eller ens verkar känna till denna strain. Jag menar så mycket extremt duktiga grabbar och så odlar ni lowrider . när jag skrev mitt inlägg började många höra av sig om att köpa frön . så när jag bestämt mig för att sälja annonserade jag . jag kunde ju väntat ett år men varför då igentligen . de som pmade till mig om frön kan väll svara på detta inlägg och bekräfta att det är som jag skriver . kolla in de flesta utomhus sorter ger betydligt mer än 186 g som är mitt rekord på en planta . thyphon tex . tar längre tid förvisso . men kan ge otroligt mycke mer än 200 g . om ni vill kan jag utse en person som jag skickar frön till som sen veggar ett tag och sen bekräftar . på ett sätt känns det som jag vill lägga ner försäljningen helt pga att jag blir utmålad som nån bedragerska . men nu måste jag gå vidare med det här annars bekräftar jag bara farhågorna . Jag har jobbat fördigt på tisdag börjar skicka till de som törs då . eller så kör vi varianten med en utvald . tänk efter lite jag kommer faktiskt ge er min adress och konto nr ska man blåsa någon ska man nog hålla sig till folk som odlar rosor och verkligen respekterar svenk lag . mvh Jenny