• holken

    Member
    2012-04-04 at 16:06

    Walla Legenden!

    Härligt o se dig duude, jag mår alldeles prima! Det är lite väl lugnt härikring nu för tiden så det är bra att se dig tillbaka :D Har saknat dig och Shima en hel del, det var roligare förr!
    Riktigt kul att Majken blivit lite aktiva igen, jag är fortfarande ett stort fan!

    Sweet move o börja med hydro, det är obeskrivligt roligare. Jag har fått lite mer kött på benen sen sist, ett par hydrosessions och halvårs-pendling till San Fran under tre år har givit mig en hel del relevant medicinkunskap(=

    Hahahaha,bra där dr. Maq, det låter ju inte klokt men kanske det var mamman som smittade sina små? Det är mycket möjligt ;)
    Finns ju riktiga idioter som kör penecillin i sina odlingar mot ev. CanKlam (:

    MEN
    En kamrat till mig skaffade sig Hesis root stimulator för sina kloner och hon har också fått en slemmig hinna, något ljusbrun på stammen innan rötterna trängt fram. Hon har inte haft problem med röta innan. På min hydrobutik sa dom att vissa root stimualtorer kan skapa denna hinna och att dessa används helst till rockwoll, sticklingskuber eller annat rotningsmedium förutom vatten, men det ska funka ändå.
    Hör med din butik nästa gång och se vad dom har för råd, kan rekommendera Hydrogarden.se men du handlar säkert där redan ;)

    Sorry om jag slog lite väl hårt på den stoora trumman och drygade med svaret. Men det är ett rent helvete med rötan, jag önskar inte ens min värsta fiende denna ondska, men heads up dude, det kan ju fortfarande vara röta eller hur har det utvecklat sig?

    Må bäst käre Maqn och jag dansar skördedansen för dig atm! :pygmee-harvestdance-untzuntzuntz: