Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Presentationer Tillbaka igen :) Reply To: Tillbaka igen :)

  • bollore

    Member
    2009-04-01 at 17:01
    Green_Fusion wrote:
    Hej alla glada odlare 8)

    Var användare utav detta forum redan 2004-2005 men har varken den mailen eller lösen kvar i huvvet 😥

    Hade en fin odling då som vart beslagtagen , varit mycket annat skit med o suttit långa tider på andra sidan muren om man säger så.

    Nu hade jag tänkt köra allt på en planta mest som ett tidsfördriv och för att kunna ta en rök på nått man själv dratt upp. Skulle dock behöva tips.

    Så här är det tänkt jag har inskaffat Power plant som skall vara 100% honor.. Ja kommer gro 1st och sen köra den inne under HPS.. Sen tänkte jag den skulle hamna på balkongen med kamoflage utav tomatplantor. När är det lagom att sätta igång? Vill inte sitta med plantan inne o ha lukten här inne. När kan jag plantera ut och hur blir det med soltimmar? Har bara odlat innomhus förut och där reglerar man ju själv ljustimmar mm.. Kommer det dofta utanför i omgivningen utav 1 planta tro? 🙄

    Vill inte bli upptäckt denna gång. Så därför har jag väntat o väntat men nu känns suget stort :)

    Välkommen tillbaka.
    Ang lukten så lär det vara lugnt bortsett från närmsta balkongerna om vinden ligger på från fel håll kan dom ju känna nån liten väldoftande puff ifall de nu är ute på balkongen just då.

    Sen ang ljustimmarna så får du väll köra sopsäcks metoden för att simulera 12/12 ljus.

    Ställ ut den när du tycker att solen visar sig tillräckligt mycket och tempen inte sjunker till mer en låt säga 15 max 10’C nattetid.

    Lycka till.