Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Magic bud bild/ dagbok Reply To: Magic bud bild/ dagbok

  • nightfrost

    Member
    2008-05-10 at 23:56

    Min tanke va först att ta det lite oseriöst med lite sämmre utrustning sen då ja inte komer bo kvar i denna lägenhet tyvärr=(
    Eftersom jag har en så otroligt bra garderob med luft utsug och rummet blir inte mer än runt 30 grader.
    vita väggar och en hylla att hänga sakerna på.

    Men när ja sedan flyttar kommer jag göra ett mer seriöst försök med 20 wattare från ebboflod. med armatur och hela köret.
    såvidare jag inte hittar någe bra begagnat så jag inte är en hejjare på att bygga o dona så kommer jag nog köpa mästadels färdiga saker. kommer ju att löna sig penga mässigt i slutendan så man slipper Köpa skit röka i framtiden o vara nöjd att mecka ner sitt eget.
    ¨så tankar på större projekt har jag men eftersom jag inte vet hur nästa lägenhet ser ut så vet jag inte än men bara att jag ska.

    Ligger också lite i tidspress då jag Fick i present biljätter upp till fjällen för fiske tur som jag inte kan tacka nej resan sker i juli dock men kan inte lämmna tomaterna ensamma i 2 veckor =( funkar inte.
    så måste vara fördigt tilsl dess.