Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken TerrorFlynns WW Reply To: TerrorFlynns WW

  • reaper

    Member
    2006-11-08 at 18:27

    Som sagt, har inte den blekaste, men det jag vet nu är att man inte är säker vad man än gör. Vi är ständigt bevakade, även fast vi inte vet om det, och poliserna har inget bättre för sig än att omhänderta 4 plantor i i oskyldigas lägeheter.
    Är det så att jag någon gång får reda på hur de kan ha gått till, ska kag återkomma för att förhindra att samma sak inträffar er därute 😉
    Det får bara inte hända, så är det!
    Jag vet iaf att jag aldrig kommer kunna leva som jag vill iaf.
    Mina depressioner och panikångestar försvann helt! Nu är jag frisk! Vems fel är det?! JO, the sweet mary-jane 8)
    Det är först efter en sån här upplevelse man inser hur lite till liv man egentligen har, då man förbjuds göra det man lever för. Odla är så mkt mer än bara olaglig narkotika! Men att säga till farbror blå att det är en hobby är väl som att försöka få en sten att flyga :?
    Nä, nu väntar en tid då jag ska kriga! Eftersom jag kommer vara clean ett tag framöver är det på tiden, då slipper man nojja iaf!
    Men det var inte sista gången jag satte ett frö iaf :D
    :hippie: