Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken odlat pp i mitt nya growroom. (skördat 051204) Reply To: odlat pp i mitt nya growroom. (skördat 051204)

  • reaper

    Member
    2005-12-27 at 17:29

    Nu har jag skördat och håller på att kurera min PPP skörd.

    @infected wrote:

    jo de där vattenkurade grejerna du har är det ju krut i. det kan jag ju bara rekomendera till alla andra..

    Jupp det verkar så, väldigt skönt att röka, jag snabbtorkade det så det är ju grönt(90 C i nån timma), dock verkar mycket vikt har försvunnit vägde 6,5 gram, det var 3 iofs inte så stora buds. Har en till vattenkurering på gång, och vattnet som rinner av luktar ju CB, det är gult och lite kristallr kan komma med ska testa att avdunsta en del av det och se om man blir påverkad.

    I övrigt har jag en fråga, jag torkade mina buds i 5 dar i garderoben, kanske blev för torrt för det verkar knappt bli någon kondens alls nu i glasburkarna och zippåsarna, men det är väl bara bra, det få¨r ligga och gotta sig lite.

    Men skörden var verkligen inte dålig, uppskattar att jag fick ut mer än vad trådskaparen fick, med svagare lampa och mindre utrymme ;)

    Funderar på att lägga upp det så ni kan se, har tagit mycket bilder som nu ligger krypterade. Något tipps om gratis webhotel för detta?

    MVH

    och kakan var lurig! ;-)