Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Har du haft övernaturliga upplevelser? Reply To: Har du haft övernaturliga upplevelser?

  • reaper

    Member
    2004-01-20 at 00:50

    oj, oj, oj… skulle jag berätta alla “övernaturliga upplevelser” så skulle det bli en… roman… eller en ny Carlos Castaneda.

    Har faktiskt aldrig sett något UFO… trots att vi bor på landet. Men när vi först flyttade in i det huset vi nu bor i så var det ett spöke som “härjade”… inget otäckt i sig, men trots att alla dörrar o fönster var stängda så ibland satte det igång och blåsa inomhus… håret stog verkligen rakt ut i vinden.
    Och trots att alla lampor var släckta så var det änd娔lite” ljust ändå. Men vi tog kontakt med spöket… hur kanske du undrar? Tyvärr har Swecan så lågt till tak så skulle jag berätta det så skulle tråden inte hamna i Soptunnar utan spårlöst försvinna.

    För övrigt… “ut ur kroppen upplevelser”, daglig kontakt med döda o avlidna, telekinesi… som jag för övrigt tror att djur använder sig mycket av… och astralresor. Många av er skriver att ni är rädda… men jag känner snarare ett “övernaturligt lugn” när de här händelserna inträffar.

    Något jag ofta ser är följande…. innan jag går o lägger sig så måste vi ju släcka ner alla lampor i huset… och då får jag ju gå i mörkret… och då brukar jag se ett ljus uppe i taket… ett starkt ljus… väldigt likt en fullmåne… som liksom följer med mig hela tiden… men jag blir aldrig rädd… snarare även där infinner sig ett övernaturligt lugn.

    Det enda jag är “lite” rädd för är när jag är ute på mina själsliga resor… jag vågar nämligen inte ta med mig “kroppen”… med rädsla för att inte “hitta tillbaka”.

    Någon som upplevt något liknande?

    // BB