Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen 12 frågor till er som brukar cannabis! Reply To: 12 frågor till er som brukar cannabis!

  • folderman2

    Member
    2012-02-10 at 21:28

    Var ändå lite försiktig jultomten… Både jag och frun delar din inställning, Vi var ganska trötta på att bara vissa i familjen visste att vi rökte. Därför började vi tala om för resterande familjen. Dvs. min pappa.
    Och när vi sedan drog till Holland på nyår och att det på något konstigt vis brukar vara lite stökigt här hemma när pappa är på besök, Så drog ju han slutsatsen att vi skulle sitta helt utslagna här hemma osv. Ni kan denna historian redan så det behöver jag inte skriva.

    Jo..
    Pappa åker hem till mamma ( Som redan vet :) beklagar sig för mammas man osv osv. Där efter ringer han upp till min svärfar och berättar hans “pundar” historia. Varpå svärfars fru säger att vi har 2dagar på oss att rensa huset på cannabis annars ringer hon polisen :( Så var försiktiga med att vara helt öppna, tydligen kan även familj Tänka sig att ringa polis.
    Det trodde jag aldrig om dom.
    Har äna legat lite lågt pga detta. grrr

    Ursäkta lite OT men min historia har ändrats lite sedan ovan ju.
    Jag har nu upplevt att cannabis har ställt till med ett problem för mig…… Det problemet är min släkt!
    F*´m