Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Alla dåliga frågor angåeende odling. Jag har tröttnat. Reply To: Alla dåliga frågor angåeende odling. Jag har tröttnat.

  • drullper

    Member
    2010-05-03 at 20:18

    Jag är också skogstokig över detta för tillfället, klåpare, idioter och ännu mer klåpare. För att inte tala om alla puckon och ärke puckon. 👿 Samtidigt vet jag att jag inte var guds bästa barn när jag började röja runt på forumet. 😳

    Jag tror delar av problemet är att det är vår ute. Förhoppningsvis så kanske någon av dessa nya skott kan bidra till något framöver.

    Sen tycker jag att man kan vara lite mer handfast i sitt vägledande av dessa nya medlemmar. Att återhänvisa dem till den mest grundläggande nybörjartråden i Cannabisodlingsforumet* på mer regelbunden basis (där efter kanske nästa moderator som ser tråden, förpassa den till soptunnan) Kanske inte heller linda in allt så mycket, luktar det skit så borde man få säga att det luktar skit utan att för den delen vara otrevlig. En björntjänst gör trots allt ingen glad.

    * Ämne: Nybörjare, läs här först!
    https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22269

    //Drullis, surgubbe