Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Rocklock/Sharksbreath 90W LED UFO, UPD. 06.03. Reply To: Rocklock/Sharksbreath 90W LED UFO, UPD. 06.03.

  • rhabarberum

    Member
    2011-03-03 at 19:08

    dudin: Tack, jag är säker på att allting går bra! Bara man håller karma på sin sida så är man trygg ;)

    bollore: Jao jag har spolade igenom krukan med ca 4-5 ggr krukans storlek och nu kör jag med enbart vatten :)

    swegrowerz: Visst kommer jag att komma med en sådan när allting är klart, det är bara att luta sig bakåt och vänta ;)

    DöSkallen: Tackar! Mm smaken är inte såå jävla viktig för mig då jag ändå nästan alltid rullar med tobak, så jag njuter sällan smaken av ren blomma, men flusha gör jag nog ändå :) Jadå, kommer nog en rapport!

    Tack för alla fina komplimanger :)

    Nu har jag införskaffat ett 60x-100x mikroskop och en lupp!

    Trikomerna är just nu mjölkiga så rätt så mogna är dom men inte riktigt så mogna som jag vill ha dom, vill ha rätt så stenigt rus, tycker om att vara fastlåst i soffan med xboxkontrollen i handen :D

    Mikroskopet är utrustad med ett LED-ljus som är vitt med en blåaktig nyans, som tyvärr gör det svårt att se om trikomerna är brunaktiga, trodde jag såg en brunaktig trikom idag men är inte säker.

    Här är den ända nästan lyckade bilden jag tog igenom luppen:

    Hur länge tror ni jag har kvar och hur mycket tror nig den torkade produkten väger? :D

    Fred :hippie: