Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Var är mitt julröka?! undrar stonehead.

  • Var är mitt julröka?! undrar stonehead.

    Posted by reaper on 2009-10-28 at 21:29

    :ohmygod:
    Mamma är död.
    Blev deprimerad, inte så mycket för framtida skördar som för för det dagliga odlandet och genetiken.
    Tack vare goda vänner som jag delat med mig av kärlek, och det betalar sig alltid, så nu kan jag presentera :D Blivande Julrökat. Tack vare xx & Co. Två fina Papaya sticklingar som ni kan följa om ni vill och jag orkar.
    Se dagens bilder, går i 12/12 idag.
    Så! här är mitt blivande Julröka.

    Mår Bra nu.

    replied 14 years, 3 months ago 2 Members · 2 Replies
  • 2 Replies
  • hank_moody

    Member
    2009-10-28 at 21:37

    Papayamamma är död, länge leve Papayamamma!
    Jag följer! Har själv tre som blir klara framåt jul :)
    Men mina är större 8)

    De ser friska ut och kommer att må gott i dina vana händer. Lycka till Stone!

  • reaper

    Member
    2010-01-20 at 22:03

    Ja..Ja, inte nu igen, samma jävla planta en gång till 🙄
    Men jag lovade en fortsättning, och är det samma planta?

    Papaya-modern dog. Fick i slutet av Oktober tillbaka 4a sticklingar från min moder. En blev den nya modern (ovan tv.), en dog och två skulle/och blev “julröka”.
    Timingen var bra, men jag oroade mig över att bara ha 2 plantor i blom när jag brukar ha 4a.
    Nå, kan bli långt när man fördjupar sig i skörden :rofl: :rofl: :hemp:

    O.K Jag är bara glad 😉
    Bilderna följer dessa sticklingar. Jag kommer att mosa på och det kan bli rörigt, men ni fattar nog.

    I slutet på December blev behovet trängande och jag märkte att jag hade 2 stora colas, inte den på bild men mycket lika. Tjocka, hårda ca 30cm.
    Längre ner på plantan såg jag en liknande utveckling, så jag tog Las Colas (1a skörden) utan att döda plantan. I bild ser man också en del av 2a skörden i Januari. Slutligen dagens bild av budsen på blivande 3e skörd. Skärpan är kass men..


    Märker nu att ImageShack är tröttare än jag, så A`domani.

    Må nu Bra, och roa varandra.

Log in to reply.