Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken En liten tigers äventyr: Reviserad förstaodling Reply To: En liten tigers äventyr: Reviserad förstaodling

  • reaper

    Member
    2008-03-26 at 17:36

    En liten uppdatering:

    Hittade några Cotton Candy och några G13xHashplant, så jag tänkte att jag lika gärna kunde slänga ner dom mellan pappret också.

    BB’n växer fortfarande jävligt långsamt, men den som väntar på något gott. Känner mig osäker på näringsdoseringen eftersom det sägs att BB är ganska kinkiga när det kommer till näring, så jag har varit väldigt sparsam. Någon som har erfaranhet av att dra upp denna härliga strain får gärna tipsa lite. Undrar också vad den svarar bäst på, FIM eller LST? Än så länge har dom fått stå orörda.

    C99orna växer på, precis som MR, men en av C99orna är särskillt buskig och härlig, hoppas innerligt att det blir en dam.

    En mystic red har även börjat bli röd/lila på undersidan av de älsta bladen.

    Den minsta BB’n

    Den största BB’n

    FIM’ad MR

    MR, röd/lila pheno

    LST, MR

    G13 x Hashplant

    Cotton Candy som slängts ner i torvbricketter + en ensam gynnare (okänd utomhusstrain) som väntar på att bli stor nog att utplanteras i den nordiska myllan