Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken AK 48, Short Rider – Avslutad odling: Slutrapport! – 16/3 Reply To: AK 48, Short Rider – Avslutad odling: Slutrapport! – 16/3

  • drugsarewrong

    Member
    2010-03-01 at 14:13

    Igår så nöp jag mig fyra väldigt små popcorn som fick ugnstorkas för att stilla hushållets hunger och längtan efter att få pröva denna strain.

    Jag tänkte bara dela med mig av en sån där härlig bild som får en att må bra på insidan:
    (AK48)

    Jag väntar helt klart med rökrapport då en ugnstorkad bud absolut inte gör rätta för slutprodukten. Den var dock potent, inte alls rispig eller svårrökt, den smakade aningen sött och höll en faktiskt god kvalité på både rökandet och ruset. Jag har aldrig ugnstorkat en bud och var därför något inställd på att det skulle vara någonting som skulle “förstöra” bra gräs, men jag tycker att det var en fullgod metod som jag ärligt talat inte märkte någon direkt större nackdel med.

    På grund av att kvaliteten var så godtagbar ugnstorkad så gör det att jag ser fram emot denna strain ännu mer då den är propert torkad och kurerad.