Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Presentationer Vad sysslar alla på Swecan med…. Reply To: Vad sysslar alla på Swecan med….

  • reaper

    Member
    2004-09-08 at 11:14

    Studerar mer eller mindre i Stockholm 😆

    Jag förstår inte att folk blir sura? Okej det finns dom som inte kan jobba och därför lever på bidrag, so what dom har rätt till det så låt bli att klaga! Sen finns det dom som bara är slackers, ser inget fel i det heller ^^

    RealDeal wrote:
    Hoppade av efter 1a:ring gick teknik men palla inte..Mina föräldrar som tvinga mig och fick mig sedan att tro att det var det jag ville göra men det går inte utan egen vilja (tänk på de ni som känner likadant).. Så nu har jag jobbat lite här och där väntar på jobb nu i maj. Hoppas jag får det också så jag kan flytta hemifrån och börja odla..Fick upp mitt intresse för cannibas när jag läste,surfa på swecan..Och det är jag tacksam för. Har länge varit vilse och känt livets tomma sidor. Kunde inte skratta gick bara omkring ledsen med ett stort tomrum som behövde fyllas.Men nu känns det bättre är självständig och gör som jag vill. Har hittat viljan till o kämpa och inre frid.

    Typ lite i det läger jag ligger nu, välja att hoppa av eller fortsätta. Förhoppningsvis så löser det sig med skolan på något sätt :)