Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Afghan Kush [250W HPS] SKÖRDAT! Reply To: Afghan Kush [250W HPS] SKÖRDAT!

  • Anonymous

    Guest
    2010-05-10 at 13:06

    @Humlan wrote:

    Fan va fint!!

    Nu är det ju på gång! :D Dock är väntan lång. Fin fint!!
    Hehe, fan jag tror inte jag kommer vinna fisketävlingen, den är snart slut och har bara dratt en gädda på 1.1kg och en på något hegge. Shima hade ju plockat “en fin” enligt honom!

    Men ska plocka någon sutare eller fet brax och klå alla 🙄

    Hehe lycka till!

    förresten luktar de något :?:

    Frid!

    Så lång väntan är det ju inte. Jag räknar med ungefär 1 månad till så ska det nog vara dags att skörda. Ja juste, fisketävlingen! Har varit ute lite då och då men knappt fått napp, fick en liten gädda i onsdags men det var inget att hurra för.

    Skulle vara fett kul om du drog om alla i slutetappen och vann tävlingen. :D

    Angåenden lukten så tycker jag att det inte luktar så värst mycket nu, kan vara för att jag använder en Wunderbaum (Vanilla). Är jag där i smeten, känner och klämmer då doftar fingrarna något fantastiskt, påminner om kåda från träd, tuggummi och honung. Jag kommer behöva flera doftgranar senare. Kommer ihåg hur mycket det stank i hela lägenheten när jag odlade Kushen förrut, och då var det bara 2, nu är det 6 så det blir skillnad.