Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj Odlingstält 100x100x200cm LYX paket Reply To: Odlingstält 100x100x200cm LYX paket

  • reaper

    Member
    2008-06-08 at 01:48

    @tummler wrote:

    Detta är inhandlat på Nordicgrow.se och är helt oandvänt har fått förhinder så får sälja paketet

    Du har fått förhinder så du måste sälja paketet? råkade du bara köpa 6 paket av misstag eller?

    vad whinar du om? misstror du han att han inte kommer skicka paketet eller misstror du han att han inte är ärlig?

    Jag har varit och handlat av killen IRL och vet anledningen till varför han inte kan odla för tillfället. Och det är ingenting speciellt. Han har helt enkelt fått förhinder av väldigt enkla skäl. Han kommer snart igång med sin nya utrustning ska du se.

    Killen har gett bort ett paket … sålt ett halvt paket åt mig nästan gratis och fortfarande är det folk som ifrågarsätter, folk som bli misstänksamma när nån gör som kiruna kan bara vara folk som inte kan se sig själv göra en sån här sak för andra. Skulle du kunna ge bort hela din odlingsutrustning bara för att du ska uppgradera till helt nya grejer? Han lär ju inte ha spenderat ca 40.000kr för skoj skull eller av misstag. Han köpte grejerna, fick förhinder och la upp en ny plan med större grejer. Svårare än så är det inte. Killen är helt grön ifall det är det du är orolig över. Jag har träffat han och han är alldeles för ung för att att vara polis. Men du lär ju tro lika lite på det jag säger är sant som du tror på hans annons. Eller åtminstone ifrågasätta mitt ord lika mycke som du ifrågarsätter hans annons.

    g’natt