Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken White Widow Bilddagbok LE 2x200w

  • White Widow Bilddagbok LE 2x200w

    Posted by ledsyn on 2013-02-13 at 18:25

    Eftersom jag hade slut på fantasi fick det bli en odling med WW igen.
    Kanonbra strain som aldrig gör en besviken, men känns ändå lite tråkigt på ett säkert vis..
    Om någon har sprungit över nån kanonbra strain så får ni gärna tipsa!
    Har en 2 meter hög garderob, men bara LE-lampor så någon inte alltför spretig sativa. Nånting mittemellan :)

    Här kommer bilden!
    1 st 2700K 200W + 1 st 6500K 200W
    4 veckor i veg.

    En av plantorna är fimmad bara för att se vilken jag i slutändan får ut mest av.

    Som sagt. Tipsa gärna om nån frän strain. Behöver något nytt !

    replied 11 years, 1 month ago 4 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • holken

    Member
    2013-02-23 at 12:44

    Ser riktigt fint ut det där, duktigt frodiga!

    Jag har funderat på den där krukvarianten, jag tycker den ser ut att göra ett bra jobb om man ska utgå från dina :) Sen är dom ju lite stabilare än påsarna. Det hade ju varit helt outstanding om de fanns som fyrkantiga.. Man kanske kan göra egna iofs med typ isola-plast sådan husgrundsisolering som man spikar fast på gunden :thinking:

    Kryper det ut rötter på sidorna med de krukor du har?

    White Widow borde ju finnas i var mans hem, den är speciell hos många- du gör rätt i att köra upp ww, det borde alla göra någon gång!

    Här är en bra tråd från Coffeeshopen som tar upp några gener med liten extra guldkant på :P
    https://swecan.org//viewforum.php?f=21

    När är det dags för blom?

  • herrmarley

    Member
    2013-02-23 at 16:06

    Ser riktigt fina och buskiga ut! :)
    Vad använder du för jord och vilken/vilka näringar?

  • sourkush

    Member
    2013-03-24 at 14:39

    Hur gamla är dina fröknar :)?

    Pz

  • lazaruslong

    Member
    2013-03-24 at 17:39

    Hej,
    Kommer att följa med här. Är det fortfarande CFL? I så fall är det extra intressant för mig, inte många som visar sina fluorescerande odlingar.

    Grow Magic Stuff!

Log in to reply.