Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Violator Kush under 250 W

  • Violator Kush under 250 W

    Posted by soja on 2010-03-11 at 03:03

    Då vare dags igen då, och som tidigare är det samma setup dock flyttat till ett lämpligare ställe.

    Nu till det roliga, har planterat 4 VK men en råkade jag plantera i samma “kruka” av nån anledning 😯 och en av dem har tre löv och tre babylöv medans dem andra bara har två, vet inte vad detta fenomen kallas och vad jag ska göra riktigt. Har även en LS planterad men den verkar vara sjuk som ni kan se på bilderna nedan.

    Nåja, kommentera gärna eller säg hej :)

    Over and out.

    replied 14 years, 1 month ago 12 Members · 16 Replies
  • 16 Replies
  • gmc

    Member
    2010-03-11 at 03:18

    Jag hade vart glad om jag fick en sån missbildning ;)

    Låt den växa så ska du nog se att det blir en mycket fin planta.

  • drugsarewrong

    Member
    2010-03-11 at 06:24

    Den där missbildningen är ganska ovanlig, men den inträffar.

    Ungefär som en fyrklöver, ett fåtal klövrar bildar ett fjärde blad.

    Har aldrig sett någon som drivit upp en sådan “missbildad” planta till slutet, tyvärr. Brukar vara folk som slänger ett frö i en kruka och stoppar vid fönsterbrädan som har “turen” att få dessa rariteter. Det behöver nog inte sägas, men det resulterar oftast i att det inte blir någon slutprodukt då den dör mycket tidigt.

    Får hoppas att den där håller sig vid liv, är en hona och ger lite intressant skörd! ;)

    Lycka till.

  • attila

    Member
    2010-03-11 at 07:47

    Jag grodde 5 lemon haze och en var lite missbildad men dan växer bra ser dock lite annorlunda ut typ mycke spinkigare löv jag hoppas att det ska bli nått av den

  • mystiska_mackan

    Member
    2010-03-11 at 16:32

    Fick en likadan missbildning på en av mina, den blev de aldrig nått vettigt av (växte bara in i sig själv, va nästan som en liten boll när ja klippte den, växte nästan ingen på höjden).

    Mvh Mackan

  • baralillajag

    Member
    2010-03-11 at 16:37

    ….vet inte vad detta fenomen kallas och vad jag ska göra riktigt.

    Sitta och njuta medans plantan växer till sig förslagsvis. 😉
    Hade en med fyrdubbla löv och grenar (polyploid el liknande kallas det väl?), men bara på ena sidan av plantan (var toppad – 2 grenar varav en såg ganska normal ut). Detta var dock en hanne.

    Vad kan du berätta om strainen?

  • mystiska_mackan

    Member
    2010-03-11 at 16:55

    HÄR finns min gamla tråd om ämnet.

    Mvh Mackan

  • grabben

    Member
    2010-03-11 at 18:01

    Kul att du drar igång igen :) Ska följas till slutet, kommer bli kul o se vad du kommer få fram :D

    Speciellt Kush:ar ska man vegga lite längre för att få finare buds.

    Kan man få en garderobsbild ?

  • soja

    Member
    2010-03-12 at 10:23

    @Grabben wrote:

    Kul att du drar igång igen :) Ska följas till slutet, kommer bli kul o se vad du kommer få fram :D

    Speciellt Kush:ar ska man vegga lite längre för att få finare buds.

    Kan man få en garderobsbild ?

    Ja, skall bli roligt det här, första gången jag kör en ren indica oxå :)

    Styr upp lite fler bilder vid nästa uppdatering.

  • soja

    Member
    2010-03-12 at 10:27

    @baralillajag wrote:

    ….vet inte vad detta fenomen kallas och vad jag ska göra riktigt.

    Sitta och njuta medans plantan växer till sig förslagsvis. 😉
    Hade en med fyrdubbla löv och grenar (polyploid el liknande kallas det väl?), men bara på ena sidan av plantan (var toppad – 2 grenar varav en såg ganska normal ut). Detta var dock en hanne.

    Vad kan du berätta om strainen?

    True 8)

    Först och främst är fröerna feminiserade. Ren indica, gener är malana & hindu kush. Växer sig ganska kort runt 45-55 cm enligt vad jag läst, thc på runt 22% och med en cbd halt på 1.5 %. Den skall tydligen ge riktigt fläskiga buds.

  • humlan

    Member
    2010-03-12 at 17:35

    Samma Setup, och ditt förra resultat må jag säga grattis till. :) Hehe, Han har ju en stilren setup han ju. Hehe så kommer nog gå bra. Nu är det bara vänta, och åter vänta tills allt är klart. :D

    Lycka till och hoppas det går lika bra som förra gången. :)

    Fridens.

  • natureman

    Member
    2010-03-13 at 00:40

    soja kommit igång igen :P, dina ak va ju helt sjukt underbara så får ser hur de blir när du kör kush :P

  • soja

    Member
    2010-03-14 at 12:35

    Ein zwein polizei, projekt nerlagt tillsvidare.

  • reaper

    Member
    2010-03-14 at 12:37

    Vad hände?

  • soja

    Member
    2010-03-17 at 10:15

    @Predator wrote:

    Vad hände?

    Hände lite saker så dem åkte i soptunnan illa kvickt kan man säga, men planerar ev nytt projekt IGEN.

    Ber om ursäkt för detta speciellt ni som var nyfikna på VK :(

  • popanonikok

    Member
    2010-03-20 at 22:11

    @soja wrote:

    @Predator wrote:

    Vad hände?

    Hände lite saker så dem åkte i soptunnan illa kvickt kan man säga, men planerar ev nytt projekt IGEN.

    Ber om ursäkt för detta speciellt ni som var nyfikna på VK :(

    Synd att höra :(

    Skulle varit roligt att se, var själv sugen på Violator.

Page 1 of 2

Log in to reply.