Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Vem ska till Urkult 2009?

  • Vem ska till Urkult 2009?

    Posted by brumbrum on 2009-07-16 at 20:47

    ja som sagt, nån som har planer på att glida dit? Jag ska dit iallfall och det vore ju trevligt att möta några likasinnade :)
    Så ska ni dit?

    Mvh

    replied 14 years, 9 months ago 4 Members · 6 Replies
  • 6 Replies
  • shakakaw

    Member
    2009-07-21 at 00:37

    finns väll endast “likasinnade” på urkult.

  • big-box

    Member
    2009-07-22 at 07:42

    Verkar väldigt intresant faktist
    kolla lite på hemsidan http://www.urkult.se/

  • pinhead

    Member
    2009-07-23 at 18:20

    Om allt går enligt planerna ska jag minsann dit i år. Tog mig aldrig iväg ifjol, men i år ska jag göra mitt bästa. Vore ju skoj att träffa några likasinnade där, kanske utväxla något bloss.. :hemp:

  • mrburns

    Member
    2009-07-24 at 14:14

    Urkult är roligt. Jag är en regelbunden besökare och ska nog dit i år också. Avvaktar väderprognos. Blir det finväder så…

  • mrburns

    Member
    2009-07-24 at 14:21

    Om det mot förmodan skulle finnas ngn på forumet som inte vet vad urkult är, så är det alltså en musikfestival med lite alternativ musik (alltid hörvärd dock) och hippies, miljöpartister och hashrökare bakom varje träd.

    Festivalen hålls i en otroligt vacker omgivning och stämningen brukar vara toppen; ingen fylla och slagsmål (eller nja…jämfört med andra festivaler iaf), eldshower, spontan flumdans framför scenerna…
    Rekomenderas!

  • pinhead

    Member
    2009-07-29 at 19:31

    Inga fler som ska dit, eller redan är där? 😯 Blir kanske glest mellan bolmarna i år då..

Log in to reply.