Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Nyheter Tullen minskar med 345 anställda

  • Tullen minskar med 345 anställda

    Posted by kattspya on 2003-12-13 at 15:58

    Tullen minskar med 345 anställda.

    Detta var rubriken på en TT-notis i DN. Det kan vara kul för er som upskatta fri rörlighet.

    replied 20 years, 4 months ago 5 Members · 7 Replies
  • 7 Replies
  • dumle

    Member
    2003-12-13 at 16:02

    Buuu!
    Det innebär mer tunga droger på våra gator.
    Jag stödjer mycket hellre odlare inom våra gränser!
    Satan vad de skär ner! 😡

  • reaper

    Member
    2003-12-13 at 16:31

    De skär ner på allt nuförtiden .. ändå har dom resurser till att jaga ungdommar :?

  • groddarn

    Member
    2003-12-13 at 23:49

    Ja, schengenavtalets fel… nytt nazieuropa. Ta väck tullarna så fri rörlighet skapas (för borgarnas arbetskraft,kapital och varor) samtidigt som man planerar ett nytt eu-id-kort som man alltid måste ha på sig och kunna visa upp…. annars har snuten rätt att plocka in dig, Jaaaaaaaaa… vilken fri rörlighet!!!

    Allt för att sparka på dem som redan ligger ner, dvs illegala invandrare. Sån jävla skit!! Vad gäller den här jävla unionen så är det något jag fruktar enormt. Man kommer snart skratta åt nazisterna och tänka “Hitler,Franco å Mussolini… vilka amatörer!”

    Ja, jag blir så satans arg när jag tänker på det så jag slutar nu ! :( 😡 😥 👿 (har nog för övrigt stavat italienarens namn fel 😉 )

  • reaper

    Member
    2003-12-16 at 10:20

    Så bra!

    Enligt min mening har tullen samma uppgift som groparna på våra vägar.

  • Si

    Member
    2004-01-02 at 01:54

    Jag håller med Dumle och loyson.

    Argh, tack för att du förde upp det där loyson, visserligen blir jag orolig, men jag hade slutat tänka på det, och det är kanske mindre bra…[/b]

  • reaper

    Member
    2004-01-06 at 23:57
    Robocrap wrote:
    Så bra!

    Enligt min mening har tullen samma uppgift som groparna på våra vägar.

    kom å tänka på ett litet skämt om dedär:
    -vet du varför vi kallar groparna i våra vägar för pott-hål
    -näää
    -vägverket skiter i dom!!!!

    ja du… tullare är väl åxå misslyckade poliser antar jag

  • gin

    Member
    2004-01-07 at 00:02

    Ingen bra nyhet, av egoistiska orsaker är det väl roligt att chansen att det kommer in mer röka blir större men det är enormt negativt, mer skit kommer ni i landet, och man vill ju inte att knarkterrorister ska gå runt på sin affärsverksamhet.

Log in to reply.