• Sthlm Smokefest 2012!

    Posted by andreas on 2012-02-29 at 17:45

    För er som inte känner till smokefest så finns det lite (outdated) info på http://www.smokefest.se

    Hur som helst, känns lite tråkigt att aktiviteten ifrån oss inom Smokefest varit väldigt låg det senaste året men vi alla har haft så mycket annat privat att stå i.
    Själv har jag fortfarande inte huvudet 100 med i spelet med det här tyvärr, men eftersom jag självklart vill att något ska hända inom cannabisvärlden så tänkte jag ställa upp som en hjälpande hand till er som är mer sugna än mig på det här.

    Jag har redan ett par av er här på forumet som är intresserade, som även förhoppningsvis kan bidra med en hel del PA-utrustning osv. Själv har jag en del kontakter kvar ifrån 2010 plus ett par välkända artister som, om dom är lediga, gärna ställer i år så det hela borde inte vara en så stor börda för er om ni lägger ner lite tid på det.

    Så, vilka är intresserade av att bidra med skapandet av Sveriges på senare år, största aktivismhändelse i cannabisväg!

    Hör av er här eller till mig via Pm

    Mvh
    Andreas Persson

    replied 12 years, 1 month ago 2 Members · 2 Replies
  • 2 Replies
  • cthullu

    Member
    2012-03-08 at 20:09

    ❗ rensade bort massa inlägg med tyckande angående smokefest. en del saker jag slängde var kanske vettiga men detta är postat i U delen av forumet, håll er strikt till ämnet, är man inte intresserad av att bidra med skapandet behöver man inte tala om det i denna tråd, detsamma gäller åsikter hit och dit angående spicerökande på smokefest osv.

    kanske tog jag bort för mycket, ursäkta i så fall, men vill hålla denna tråd ren, aktivism utanför knuten näve i byxfickan eller anonymt tjatande på internet växer inte på träd…

  • andreas

    Member
    2012-03-09 at 18:42

    Tack cthullu

Log in to reply.