Ett svenskt cannabisforum Forums Lokala forum Swecan Stockholm Sommarträff 2005! ===#

  • Unkas

    Member
    2005-07-08 at 20:22

    Ser ut som att vi redan börjar bli ett gäng, och massor av diverse godsaker kommer till, så anmäl er, kommer bli roligare iår än nånsin tidigare! 8)

  • eskapisten

    Member
    2005-07-09 at 10:12

    Låter fett soft sådär asså, men samtidigt så är ju en sammankomst med ett gäng andra flummare på en offentlig plats lite smånojjig sådär. Lite kluven asså, men soft låter det :?

  • ford-prefect

    Member
    2005-07-10 at 18:01

    Mitt förstainlägg i Stockholmsforumet:

    Jag är på :)

  • reaper

    Member
    2005-07-11 at 19:23

    Åh… jag vill så gärna men jag ska på utflyttningsfest. Fan också att allt hela tiden ska krocka.

    Mkt bra inititiv! Hoppas det går bra.

    /Yellowknife….

    P.S Nu är jag tillbaka efter att ha varit borta en tid…. hehe…. borta som i en annan stad utan de internetmöjligheter jag har i storstan… inte ngt annat… eller jo lite borta var jag även där… borta som i borta i huvet då alltså… ;-)
    D.S

  • ProZack

    Member
    2005-07-13 at 16:49

    Blir det av om vädergubben på tv har rätt? Ska tydligen regna o ha sig då 😥

  • Unkas

    Member
    2005-07-14 at 08:34

    Jorå, vi får hålla till där det finns tak om det skulle börja regna, så ingen fara.

  • cowboydan

    Member
    2005-07-16 at 12:07

    Ahh, fint väder iaf! Pepp! Och inte så bakis att man missade bolagets öppettider.. =)

    Men, ska man ta med sig någonting? Jag tar med mig några veggo-biffar iaf.

  • Loffe

    Member
    2005-07-16 at 20:56

    Fan att jag inte tog mig dit…sov hela dagen nästan… 😆
    Hoppas ni hade kul iaf! :P

  • Unkas

    Member
    2005-07-16 at 21:48

    Men loffe, vi undrade var du hade tagit vägen, du verkade va entusiastisk att hänga på. Next time man! 😉

    Så fort vi kom till platsen började det rökas ur Isostar, vilken tog ut sin rätt (ditt weed ägzor!). Efter en del besvär fick vi igång brasan, och kunde därefter snabbt börja grilla hamburgare & korvar, samt dricka läsk. Fett trevlig kväll, vädergudarna var på vår sida, tack alla som kom!

    Gick det bra att trippa hem, ford prefect? :D

  • cliff

    Member
    2005-07-16 at 22:03

    Mycket trevligt! Mina komplimanger till kocken.

    Den vegetariska menyn var bra också.

  • Loffe

    Member
    2005-07-16 at 22:04

    Det lät inte så dumt det där, Unkas… :D
    Jag hade ju tänkt gå, men sen sov jag så jävla länge, så jag hade bara en timme på mig…tyvärr hade jag inte numret till nån, visste ju inte exakt var ni skulle sitta…

    Men vi kanske hinner med en träff till i sommar? Eller iaf en liten grillkväll med fyra-fem pers…Jag skulle kanske kunna fixa nåt. :P

    Hur många var ni förresten? :P

  • ford-prefect

    Member
    2005-07-17 at 08:31

    Ja, fy fasen. Hemresan igår var något utöver det vanliga. Minns bara att jag satt på McDonalds vid Fridhemsplan med två glassar framför mig och sen att jag väntade på fyran vid huvudbiblioteket… :uh:

    Tack för några sköna timmars sömn igår 😆

  • enviousness

    Member
    2005-07-17 at 17:19

    Hoppas ni hade trevligt!

    Klart det blir en till sommarträff! Av något slag iallafall, det är ju bara mitten av juli än så länge. Nästa gång ska jag se till att kunna vara med, så bara är det :)

    Ska fila på en plan. :D

  • Loffe

    Member
    2005-07-17 at 17:58
    Enviousness wrote:
    Hoppas ni hade trevligt!

    Klart det blir en till sommarträff! Av något slag iallafall, det är ju bara mitten av juli än så länge. Nästa gång ska jag se till att kunna vara med, så bara är det :)

    Ska fila på en plan. :D

    Hör av dig till mig. 😉
    Jag har hittat många perfekta ställen att sitta och chilla på. 8) Det blir ju lättare att styra upp nåt om man är två. :P

  • reaper

    Member
    2005-07-18 at 18:59

    synd att jag jag såg denna tråd för sent, annars hade jag plus min stonerflickvän kommit…..

Page 2 of 3

Log in to reply.