Ett svenskt cannabisforum Forums Lokala forum Swecan Stockholm Sommarträff 2005! ===#

  • Sommarträff 2005! ===#

    Posted by unkas on 2005-07-04 at 20:18

    Då så kära medmänniskor, nu är det hög tid för en sammankomst! Datumet är lördagen den 16:e. Träffen kommer äga run på en annan plats denna gång, närmare bestämt i innerstans södra delar (lätt att ta sig dit med t-bana). Tidpunkten blir en bit på eftermiddan, så även ni som jobbar dagtid kan hänga på. Det kommer bli grillning i ett lugnt grönområde, där ni kommer bli bjudna på korv med bröd samt läsk! (alt “bara” en picknick, beroende på väder). Om folk har lust avslutas kvällen på nån resturang/pub med uteservering.

    Träffen är öppen för alla aktiva swecannare som är medlemmar i sthlms forumet, så ladda pipan, kasta er över tangentbordet och skicka ett pm till mig för intresseanmälan & mer detaljerad info!

    På återseende! /Unkas

    replied 18 years, 9 months ago 14 Members · 42 Replies
  • 42 Replies
  • reaper

    Member
    2005-07-04 at 21:43

    Jag hoppas att alla kommer ha kul på festen, att det kommer en massa trevliga människor som får en massa nua vänner och att vädret blir underbart. 8)

    Själv kommer man sitta i en bil i riktning norrut den dagen/kvällen. *sucka* =/

    :?: Fråga: När du skriver “/…/ där ni kommer bli bjudna på korv med bröd samt läsk!”
    Menar du det också? Eller är det bara en fras för att fler människor ska komma? ;)

  • enviousness

    Member
    2005-07-05 at 14:08

    Jag kommer om jag kan. Får se om det går att ordna, hör av mig isåfall :)

  • bane

    Member
    2005-07-05 at 21:07

    Tyvärr upptagen hela helgen. :(

  • unkas

    Member
    2005-07-05 at 21:15

    Jag menar varje ord jag skriver! Tänkte att det vore trevligt att göra det hela lite utöver det vanliga. Nu ere sommar & sol så 😉

  • loffe

    Member
    2005-07-05 at 21:15

    Jag kommer garanterat. 8) Ska skicka dig ett pm sen Unkas…men just nu tar jag det bara lugnt… 8) 😆

  • loffe

    Member
    2005-07-05 at 21:18

    Finns det inga tjejer här i Sthlmsdelen? :) :P 😳 😆

  • fredrik

    Member
    2005-07-06 at 14:08

    Tar med hamburgerbröd och burgerkött, vem hackar löken? :P

  • loffe

    Member
    2005-07-06 at 14:29

    @fredrik“]Tar med hamburgerbröd och burgerkött, vem hackar löken? wrote:</em/

    Äh, var inte så jävla avancerad…. 😆 Rå korv, skvätt sprit, stopp pipa…allt du behöver såhär under sommaråret… :wacko:

    Musik? Hur styrs det upp? :D

  • loffe

    Member
    2005-07-06 at 14:30

    Vi kanske borde köra en liten förgrej i helgen, eller vad säger du fredrik? :P
    Eller har du lagt rökningen på hyllan för närvaranade? :P

  • fredrik

    Member
    2005-07-06 at 15:53

    Klart vi ska ha lök, sallad, tomat och beacon! Annars kanske det finns någon grill i närheten? :P 😳

    Känns lite dumt att röka för ofta när man har uppbehåll… Håller mig tills grillen :fniss:

  • cowboydan

    Member
    2005-07-06 at 16:54

    Hoppas jag också är välkommen trots att detta är min första post här i huvudstadens forum.

    Men tänk på att kött är mord! 😉

  • fredrik

    Member
    2005-07-06 at 17:12
    CowboyDan wrote:
    Hoppas jag också är välkommen trots att detta är min första post här i huvudstadens forum.

    Men tänk på att kött är mord! 😉

    Du tar med lök osv alltså? :P

    Skojja, men höhö… 🙄 😆

  • cowboydan

    Member
    2005-07-06 at 17:54

    Japp, och morötter! :munchies:

    (va fint med nya smilies)

  • aghori-baba

    Member
    2005-07-08 at 15:35

    Om jag inte är på väg till västkusten så kommer jag. Min semester börjar den helgen :)

  • reaper

    Member
    2005-07-08 at 17:05

    Det låter som ni kommer ha en hejdundrande trevlig fest! :pleased:
    Nu blir jag avundsjuk på alla som ska dit. Någon får ta och grilla lite i mitt ställe, så är jag med i sinnet. ;)

    Nu ska det grillas i trädgården! Köttspett och pommesstrippes. *mmm* :munchies:

Page 1 of 3

Log in to reply.