Ett svenskt cannabisforum › Forums › Lokala forum › Swecan Skåne › Skåne träff. 20/5 17:00 huvudentren på folketspark.
-
Skåne träff. 20/5 17:00 huvudentren på folketspark.
replied 18 years, 10 months ago 11 Members · 35 Replies
-
Om pengarna räcker och vädret tillåter kommer jag!
Bor en bit utanför malmö så det är buss som gäller för mig. -
Jag är där om vädret är fint, prefekt dag då jag ska urinera den 19 så kan man fira ordentligt:)
-
Lite stealthsynpunkter: Glöm nu inte att
inläggen är helt öppna för alla Swecan-
medlemmar, fastän själva Skåneforumet
är slutet. Listan över Skåneforumets
medlemmar är öppen, och genom att
gå till respektive medlems profil kan man
få fram alla inlägg, också inläggen i lokala
forum. Man kan också läsa Skåneforumets
inlägg genom att använda sökfunktionen. -
Äh, noja inte till det nu.
Varför inte hänga med själv? Om du e nojig kan du ju ställa dig diskret i bakgrunden, o efter intensivt spanande efter snutar kanske komma fram o säga hej.
Och vem vet kanske hemliga PM skickas ut. Stealthigt som f*n
-
X42X wrote:Varför inte hänga med själv? Om du e nojig kan du ju ställa dig diskret i bakgrunden, o efter intensivt spanande efter snutar kanske komma fram o säga hej.
Jag har inte riktigt förstått hur en snut ser ut. 😯
I alla fall är det lite för tidigt att kliva ut ur
garderoben för en asocial nybörjare som
undertecknad. Men ha det så kul, trevligt
med sådana här arrangemang! -
Någon som vet varför X42X är avstängd(jag har missat det).
Jag håller med Flagellant fullständigt. Skulle aldrig sätta min fot på ett så “offentligt” möte.
Det måste skötas “snyggare” om jag skall delta. Kanske lite nojjig, men jag tar det säkra före…. -
Det här är vad man kan kalla ett offentligt möte – så inga olagligheter är väl att föredra. Vet inte hur många som kommer dyka upp men skulle vara kul att träffa några av ansiktena här o så. Det började ju som en förfest till gentlemankonserten men eftersom många inte ska dit så blev det till en träff. Själv skulle det vara roligt att se så många som möjligt på gentleman.
Vad är det värsta som kan hända? Vi går dit o blir uppmötta av polisen?
Vad har vi/dom för rättigheter i det fallet?Annars kan man ju pm’a runt till dom som är sugna att komma o ha en hemlig mötesplats istället för utanför folkets park.. pm’a isåfall
Eller har ni andra idéer på hur detta kan skötas “snyggare” ?
Flagellant: Jag kände precis likadant för bara några månader sedan, har full förståelse att man inte känner för att gå på en offentlig träff med nissar o nissor man inte vet vad det är för några etc.
Hoppas du har det bra Ndå
-ph
-
Jag är fortfarande intresserad att komma, om jag har möjlighet…
Blev lite orolig när jag läste att trådskaparen blivit bannad, så jag
frågade den ansvariga moderatorn och här är hennes svar.Quote:Från: gammal_christianit
Till: Megathron
Skrivet: 17 Maj 2006 10:58
Ämne: Re: Angående avstängningen av x42xHans avstängning har inget med det att göra utan handlar om helt andra saker och har skett helt enligt reglerna.
Det är tråkigt när medlemmar som är ganska populära missköter sig så de åker ut men så fungerar det ju…Jag tror du kan gå till träffen utan problem!
menar
C. -
Eh … Vad drgt. Hade tänkt gå dit ifall x42x hade ändrat mötesplatsen lite diskret via pm till folket som tänkt dyka upp. Som det är nu vågar jag inte. 😥
-
happ där ser man…får väl se om X42X dyker upp ändå på lördag, ni kan räkna med mig och en annan medlem iaf. Synes på lördag!
Quote:Eh … Vad drgt. Hade tänkt gå dit ifall x42x hade ändrat mötesplatsen lite diskret via pm till folket som tänkt dyka upp. Som det är nu vågar jag inte. Crying or Very sadNä kom igen nu! vad har ni att nojja för? det är väl ingen som vet vem som är vem i alla fall och tänkte ni ha något med er som inte är lagligt så lämna det en bit därifrån eller var som och hämta upp det sedan, jag ser verkligen ingen anledning till att nojja. Vi måste organisera oss 🙄
Mvh
Assassin
-
Jag dyker inte upp tyvärr.. hoppas det kan bli mer organiserat nästa gång.. verka rju ändå finnas ett intresse.
-ph
-
Jag vaknade helt för sent idag
Kunde inte närvara men jag hoppas att alla hade trevligt och så
Log in to reply.