Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj Säljes/bytes: HPS 400w m ballast

  • Säljes/bytes: HPS 400w m ballast

    Posted by ford-prefect on 2007-02-15 at 20:25

    Jag köpte en något begagnad 400w hps här för ett tag sedan, men planerna gick i stöpet och dessutom var den helt enkelt för stor för mitt tänkta utrymme så jag tänkte sälja eller byta den till en bättre behövande.

    Den är tung och otymplig, så ett köp där vi träffas är att rekommendera. Jag finns i norra Stockholmstrakten. Aldrig i livet att jag skickar den med posten 😯

    Kan sälja den om nån är villig att betala någonstans kring det pris jag fick betala (600), alternativt byta mot något kul. Jag odlar inte nu, och kommer nog inte att göra på ett bra tag så byta mot annan odlingsutrustning… näe.

    Via den här tråden köpte jag den, och där finns det lite info och även några bilder på hur den ser ut:
    https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=406566&highlight=#406566

    Alltså:
    Antagligen något begagnad komplett 400w hps med ballast. “industri-armaturer med philips SON-T lampor i”. Säljes eller bytes i Stockholmstrakten.

    Intresserad? Hör av dig via pm!

    replied 17 years, 1 month ago 1 Member · 1 Reply
  • 1 Reply
  • ford-prefect

    Member
    2007-04-28 at 08:48

    Det har varit några spekulanter som drar sig ur, och jag har fått några pm som undrar om den är kvar – men sen inte hört nåt mer…

    Så: den finns kvar, priset är något förhandlingsbart. Kan också tänka mig att byta den mot nåt annat i cannabistillbehörs-vägen. Ser helst att du som köper har skrivit här ett tag… säkerhet framför allt.

Log in to reply.