Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj (Endast frön) [S] Utomhus frön: Thyphoon-Nepal-Royal Nepal+nyheter 2012

  • cyrax

    Member
    2014-05-04 at 03:07

    Måste bara säga att Transka är en människa med STORT hjärta!! För tillfället är jag bostadslös och inte haft någon inkomst alls på över 2.5mån nu. Men då frågar man super hjälten om han kunde skicka ett gäng på “lån”. Jaa och det skulle ordnas! Nu är Ganjaaa sommaren räddad för min del iallafall! Big up och one love alla smokers o annat löst folk :) :hippie: :hemp:

  • malkavian

    Member
    2014-05-04 at 12:09

    Mina afghanxnepal och nepal av tanska växer vackert ute i den svenska skogen… Funderar på om det är för sent att kicka igång ett gäng bönor till? Vad tror ni?

  • kimzar

    Member
    2014-05-06 at 14:07

    ja generös är han iallafal betalade för ca 80 st men fick 205 st :O detta är den bästa killen jag har handlat av nånsin!!! tack ennu en gång för denna hjälp :D

  • frank

    Member
    2014-05-14 at 23:08

    vilka strains har du kvar tanska?

  • hugler

    Member
    2014-05-15 at 11:23

    Hejsan Tanska kan du eller någon annan möjligtvis svara på om det finns nån erfarenhet av Mighty Freeze inomhus :)

  • dyret

    Member
    2014-05-16 at 11:56

    De kan fungere indendørs Hugler, jeg ved at ham vi fik frøene af oprindeligt dyrkede mindst en gang indendørs med et nogenlunde resultat. Desuden har jeg set ok resultat af Mighty mite indendørs (MM er den mest udendørs aktige del af Mighty Freeze), jeg har ikke set nogen gøre det, men tror også godt, at Freezeland kan dyrkes indendørs. :)
    Dermed ikke sagt, at der ikke findes bedre strains at dyrke indendørs, jeg tror der findes en del ;)

  • hugler

    Member
    2014-05-17 at 05:52

    @dyret wrote:

    De kan fungere indendørs Hugler, jeg ved at ham vi fik frøene af oprindeligt dyrkede mindst en gang indendørs med et nogenlunde resultat. Desuden har jeg set ok resultat af Mighty mite indendørs (MM er den mest udendørs aktige del af Mighty Freeze), jeg har ikke set nogen gøre det, men tror også godt, at Freezeland kan dyrkes indendørs. :)
    Dermed ikke sagt, at der ikke findes bedre strains at dyrke indendørs, jeg tror der findes en del ;)

    Ja det har du nog rätt i, men det verkar fair enough jag ska göra ett försök 8)

  • dyret

    Member
    2014-05-17 at 16:01

    @Frank wrote:

    vilka strains har du kvar tanska?

    Stort set alle :)

    Nepal x Hindu kush 2009
    Thyphoon 2011
    Nepal 2011
    Royal Nepal 2012
    New Dame Blanche 2012
    Mighty Freeze 2012
    PehkuThyphoon 2013
    PehkuNepal 2013
    Thyphoon x Jack Herer 2013

  • andy_the_randy

    Member
    2014-06-15 at 15:07

    Kul att se att du fortfarande är igång!
    You got mail :hippie:

  • vajrasattva

    Member
    2014-08-18 at 22:40

    Det här värkar ju vara den schystaste odlaren på norra halvklotet!

    Hur gör man för att kolla på fröna på nära håll… Lägga dem på en hylla eller någonting. Jag har också lite dålig mage med alla nedskärningar och finanskriser och hampa frön är ju bra för “Constipation”

  • exil

    Member
    2014-08-19 at 04:06

    @VajraSattva wrote:

    Det här värkar ju vara den schystaste odlaren på norra halvklotet!

    Hur gör man för att kolla på fröna på nära håll… Lägga dem på en hylla eller någonting. Jag har också lite dålig mage med alla nedskärningar och finanskriser och hampa frön är ju bra för “Constipation”

    Kolla första posten i tråden. Ja det är grymt fina frön.

  • tanska

    Member
    2016-03-22 at 15:29

    Hej igen! Frön säljes fortfarande:

    Thyphoon 2015
    Purple Thyphoon 2015
    Nepal 2014
    Mighty FreezexEirdbei 2015
    Royal Nepal
    Mighty Freeze
    New Dame Blanche
    NepalxHinduKush
    PehkuruderxThyphoon
    PehkuruderxNepal
    ThyphoonxJackHerrer

    Alla odlat utomhus i Danmark. Pris som vanligt: 20 st = 100 kr osv allt inkl. – PMa!

  • greven

    Member
    2016-04-09 at 09:36

    Är det bara outdoor frön? :)

  • tanska

    Member
    2016-04-10 at 14:27

    @Greven wrote:

    Är det bara outdoor frön? :)

    Ja, alla är outdoor.

  • deltatetra

    Member
    2017-03-16 at 14:29

    Är du igång fortfarande, Tanska?

Page 81 of 82

Log in to reply.