Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj S: 250W, Kanalfläkt, Kolfilter, pH-mätare

  • S: 250W, Kanalfläkt, Kolfilter, pH-mätare

    Posted by impetigo on 2007-10-22 at 17:39

    Finns en komplett 250W HPS med reflektor. Kanalfläkt 100mm 160m3 med passande kolfilter.

    Finns också en digital ph-mätare. “Noname” Jag tror jag gav 400kr för denna och den funkar finfint.

    Pris: Bud

    Ge ett bud och ta allt så skickar jag med lite fågelfrön och HESI-näring (ca 7dl tnt och 7dl bloom)

    Finns i sydöstra sverige om du vill hämta annars betalar du frakten så skickar jag det.

    Odlat tomater en omgång med detta.

    replied 16 years, 6 months ago 3 Members · 12 Replies
  • 12 Replies
  • reaper

    Member
    2007-10-22 at 20:50

    Säljer du kanalfläkten ensam är intresserad om den är väldigt tyst.

  • reaper

    Member
    2007-10-22 at 21:33

    Du har PM!

  • impetigo

    Member
    2007-10-23 at 14:09

    @Luckystar wrote:

    Säljer du kanalfläkten ensam är intresserad om den är väldigt tyst.

    Helst tillsammans med filtret eftersom de passar varandra.

    Tror det skulle gå på runt 180kr att skicka rubbet med bussgods om någon är intresserad.

  • impetigo

    Member
    2007-10-23 at 16:12

    Har en heatshield från swegrow också om någon är intresserad.

  • impetigo

    Member
    2007-10-24 at 13:03

    Budet ligger på 1800kr nu.

  • bone

    Member
    2007-10-25 at 05:21

    Hey hey hey..

    Varfor salja? :?

    Mvh / B

  • impetigo

    Member
    2007-10-25 at 15:54

    @Bone wrote:

    Hey hey hey..

    Varfor salja? :?

    Mvh / B

    Blev väckt av polisen som ringde och hörde mig upplysningsvis, det gällde inte cb utan andra grejer så jag kommer ligga lite lågt och sen ska jag skaffa en lite svagare lampa, typ 150w framöver och fixa en lite mer stealth-odling, går inte ta hem folk eftersom det varit dåligt ljustätat hemma -“Varför lyser det i garderoben?”

  • bone

    Member
    2007-10-25 at 18:07

    Ahh ja da forstar jag, fan vilket skit! Det racker ju att man e nojig som man redan e..

  • impetigo

    Member
    2007-10-25 at 18:27

    @Bone wrote:

    Ahh ja da forstar jag, fan vilket skit! Det racker ju att man e nojig som man redan e..

    Mitt namn hade tydligen dykt upp i någon narkotikahärva, men snuten var inte ute efter att sätta dit köpare utan de ville bara ha upplysningar så de kunde sätta dit säljaren. Mitt stående svar under förhöret blev “Nää, det kommer jag tyvär inte ihåg något om”. Vill dock ta det säkra före det osäkra om det blir husransakan… Men sen kommer jag köra igång en liten odling och då kommer jag inte behöva 250w eller fläktarna så jag säljer av rubbet nu.

    Som det ser ut nu är det sålt för 1800kr av en kille som hämtar det hos mig så man slipper skicka. Känns alltid bättre om köparen får klämma lite på sakerna innan affär..

  • bone

    Member
    2007-10-25 at 18:39

    @Impetigo wrote:

    Mitt namn hade tydligen dykt upp i någon narkotikahärva, men snuten var inte ute efter att sätta dit köpare utan de ville bara ha upplysningar så de kunde sätta dit säljaren. Mitt stående svar under förhöret blev “Nää, det kommer jag tyvär inte ihåg något om”. Vill dock ta det säkra före det osäkra om det blir husransakan… Men sen kommer jag köra igång en liten odling och då kommer jag inte behöva 250w eller fläktarna så jag säljer av rubbet nu.

    Som det ser ut nu är det sålt för 1800kr av en kille som hämtar det hos mig så man slipper skicka. Känns alltid bättre om köparen får klämma lite på sakerna innan affär..

    Dryga javla grisar..

    Ahh ok, ska du kora HPS da med lr hogwatts LE?
    Men kommer du inte att behova naringen? Lr du har redan lagt undan nagra dl? :)

    Ja da vet man ju vad man far.. Laget annars da?

  • impetigo

    Member
    2007-10-26 at 09:11

    Det lutar åt 70w hps eller 150w HPS. Får se hur jag gör med näringen, substral och orkidenäring har funkat förr..

    Bilen har tyvär pajat ihop så jag behöver ha in lite stålar nu så får jag ta resten sen…

  • reaper

    Member
    2007-10-28 at 11:04

    PM !

Log in to reply.