• Ölands roots 2010

    Posted by cyrax on 2010-04-12 at 12:33

    Hej tänkte höra om det är någon från swecan som har planer på att åka dit? Har aldrig vart på den festivalen tidigare, men det värkar vara en chill festival! Jag och en polare har planer på att dra dit iallafall. Skulle va schyyst att möta upp nån härifrån! :)

    replied 13 years, 10 months ago 8 Members · 12 Replies
  • 12 Replies
  • weedloco

    Member
    2010-04-12 at 14:30

    Absolut! Om jag är vid liv så kommer jag och mina anhängare närvara;)

    Se bara till att köpa biljetter innan de tar slut!

    Peace

  • dxtr

    Member
    2010-04-12 at 19:54

    förra året fick jag stå å vänta typ 3-4 timmar innan jag hittade någon som sålde en biljett… ölänningar eller kanske bara dom som bor i området får gratis biljetter så jag fick köpa av en skum jävla hocky snubbe som skrattade åt att jag gav 700spänn för den.. festivalen är CHILL!! aldrig varit på en så lugn å skön festival i sverige tidigare….

    fast pablo moses å Uroy sög gamla jävla jamaicanska rövar.. vilket skit,.. skönt att våra svenska reggae artister bjuder på riktig musik och framträdanden…

    detta år kommer Fantan Mojah!
    Det ska bli fett!

    http://www.youtube.com/watch?v=f_t2uOIEZZw

  • MrGurka

    Member
    2010-04-17 at 10:15

    Jag har funderingar på att dra dit. Aldrig varit där jag heller, men har hört att det ska vara riktigt trevligt! :)
    Så om jag lyckas få med mig någon polare så åker jag!
    Finns några artister som jag hoppas på ska komma! :D

  • dxtr

    Member
    2010-04-17 at 19:48

    @MrGurka wrote:

    Jag har funderingar på att dra dit. Aldrig varit där jag heller, men har hört att det ska vara riktigt trevligt! :)
    Så om jag lyckas få med mig någon polare så åker jag!
    Finns några artister som jag hoppas på ska komma! :D

    Jag åkte själv, syrran hoppade av.. men jag träffade massa nya polare :)

  • MrGurka

    Member
    2010-04-30 at 07:36

    @DXTR wrote:

    Jag åkte själv, syrran hoppade av.. men jag träffade massa nya polare :)

    Aha, vad nice :) Vette fan om jag skulle “våga” göra det dock haha 😆 Mitt lokalsinne är inte det bästa 🙄

  • jippi12

    Member
    2010-05-04 at 13:54

    en väldigt trevlig festival. bra musik och trevliga människor
    har bara varit där 2 gånger och ska dit nu i sommar igen :)

  • vanmakt

    Member
    2010-05-04 at 14:58

    Roots är verkligen värt att dra på själv. Jag har varit där alla år och i år blir inget undantag. :) Jag har lite insyn i planeringen och det kommer bli riktigt, riktigt bra. Festivalen kommer inte växa något mer, så biljetter kommer det alltid vara ont om, tyvärr.

    Frågan är hur man enklast ska kunna mötas upp utan att behöva noja över landsfiskalen osv om det skulle vara intressant, då. :) Enklast kanske vore att göra det i Kalmar, kanske?

  • jasmineblackwhite

    Member
    2010-06-07 at 21:49

    det är den bästa festivalen nånsin. verkligen helt underbart. ren lycka i 3 dagar :)

    jag ska definitivt dit!! nån mer som ska? bor ni inne på området i såfall eller utanför?

  • Shimasonti

    Member
    2010-06-21 at 06:49

    vi ses på öland! ett givet sommarnöje!

  • weedloco

    Member
    2010-07-02 at 15:24

    Mindre än två veckor kvar gott folk 8) Vad är planen? Vad är det som gäller i hipster-kategorin? Är det rosa piratbrallor, bar, vaxad överkropp, rakade underarmar och nedre regioner eller den jävlen som håller alla vakna med sin superduper stora festival-låda, med fyra 15″ basar och inbyggd kyl… ärligt talat, vet ni hur stenålder bilbatterier är, INGEN vet hur fan lådan drivs, finns inga bilbatterier i . . . …

  • jippi12

    Member
    2010-07-12 at 10:04

    nu är de 3 dagar kvar fan va gutt.. tur att man bor i närheten så att det inte blir en lång resa ;)

  • balloo

    Member
    2010-07-14 at 15:45

    Ses där! :)

Log in to reply.