Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Northern Lights x4, 200w LE blå/250w HPS. Update: 29/11.

  • bengt-beteende

    Member
    2011-11-29 at 19:12

    Tack Robinho och detsamma men vi ska inte hissa segel ännu och fira ;)

  • bengt-beteende

    Member
    2011-12-10 at 11:31

    Ingen cold-turkey här inte ;). Är bortrest förtillfället därav ingen uppdatering ;P

    Torkningen och kureringen av Saga har gått bra. Barnvakten säger att det luktar godare och godare för varje dag så nu vill jag bara hem.

    Hur mycket tror ni det blev av Saga?
    Ha i baktanke att det är min livsförsta skörd ;) Jag är nöjd med mängden hoppas det smakar också!

    Kommer en stor update inom närmsta dagarna då jag slaktat Shiva och petat in henne i burkarna.

    NL damerna kommer få arbeta som modell också såklart ;)

    :hippie:

  • fl

    Member
    2011-12-11 at 09:05

    snygga plantor 8)

    Står Saga i en 3,6 L kruka också? Isf tror jag att det är 4 st 5 grams toppar, så ~20 gram :)

  • bengt-beteende

    Member
    2011-12-11 at 16:28

    Har precis kört en beemer! Känns som att barnvakten haft dom ute ur burken lite för länge då det kändes lite väl torrt.
    *
    Just nu är jag jävligt glad och har suddat ut det jag skrivit 4 gånger för att rätta till något ord. Det var uppåt jag ville ha och det verkar jag ha fått! Smaken var långt ifrån den bästa men inte den sämsta heller för den delen!

    Jag är glad, och sjukt nöjd. Det kan bara bli bättre nu.

    NL damerna fick mig att tappa handan och fick lov att veva upp hakan från golvet!

  • illuminati

    Member
    2011-12-14 at 10:43

    @Bengt.Beteende wrote:

    Har precis kört en beemer! Känns som att barnvakten haft dom ute ur burken lite för länge då det kändes lite väl torrt.
    *
    Just nu är jag jävligt glad och har suddat ut det jag skrivit 4 gånger för att rätta till något ord. Det var uppåt jag ville ha och det verkar jag ha fått! Smaken var långt ifrån den bästa men inte den sämsta heller för den delen!

    Jag är glad, och sjukt nöjd. Det kan bara bli bättre nu.

    NL damerna fick mig att tappa handan och fick lov att veva upp hakan från golvet!

    Vad tyckte du om Gold labels närings paket? funka de bra för dig? har nästan samma utrustning som du men har inte provat näringen än :P

    Peace&Love

  • WiiiSe

    Member
    2012-01-29 at 02:25

    Uppdate?

Page 3 of 3

Log in to reply.