Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken New Dame Blanche Guerilla i Danmark 2012

  • New Dame Blanche Guerilla i Danmark 2012

    Posted by dyret on 2013-01-11 at 19:00

    Hej Swecan, jeg er Tanskas søn og vi har i efterhånden en del år dyrket guerilla mange forskellige steder. Igennem al den tid jeg har været med (ca. 7 år), er der bare et af disse steder, vi har dyrket på hvert år. Dette skyldes selvfølgelig at vores steder efterhånden er gået tabt, fordi de er blevet opdaget af mennesker eller fordi mennesker har ændret på naturen. Jeg taler naturligvis om det sted min far Tanska plejer at vise her på Swecan, stedet med Thyphoon.

    I 2012 besluttede vi at dyrke noget andet end Thyphoon på dette sted. Vi havde året i forvejen forsøgt os med New Dame Blanche et andet sted, men det var gået i vasken. Vi manglede derfor et sted til New Dame Blanche, og da vi havde rigeligt med Thyphoon frø allerede, valgte vi istedet at dyrke New Dame Blanche igen.

    Vi startede med at plante NDB planter ud omkring slutningen af april, den 13. maj var vi færdige:

    20. maj var alt vel, og de voksede planmæssigt:

    25. Maj opdagede vi at der var sat et nyt hegn op omkring det lille eng lignende område, hvor vores sted ligger:

    Vi fortsatte og fandt stedet fyldt med heste spor:

    Vi blev overbevist om at stedet var tabt aelvom der stadig var planter, for det måtte være blevet opdaget af de folk som red på hestene. Vi besluttede at lade stedet være, og havde egentlig opgivet det, indtil vi kom tilbage 3,5 måneder senere, den 8. september og fandt dette:

    Sticky NDB buds :mrgreen:

    Video: http://youtu.be/qtmqYwUSBGc

    Vi høstede det meste den 8. september, men her er et par billeder fra 28-09-2012:

    :hippie: :hemp:

    replied 11 years, 3 months ago 5 Members · 6 Replies
  • 6 Replies
  • exil

    Member
    2013-01-14 at 08:57

    Hej Dyr känns som du är lite överallt ;-) Alltid fint att se stora damer i det fria.

  • enviousness

    Member
    2013-01-21 at 01:27

    Hanar och honor tillsammans i det vilda. Vackert!

  • holken

    Member
    2013-01-25 at 10:24

    Härlig story Dyret!

    Det finns inte många känslor som går att jämföra med att ha gett upp en growspot för att sedan återvända och se den frodas.
    Jag var med om liknande för några år sedan. När jag stod och rensade ut ogräs och satte ut snigelfällor kommer det ett gäng på häst inte långt ifrån mig och de små, senare på sensommaren hade även skogsmaskiner varit och kört kanske tio meter ifrån dom och inte upptäckt dom eller helt enkelt haft ett gott hjärta och lät dem vara.
    Dom plantorna blev dom bästa det året också, Eirdber och HKxNep var det så tacka din far och dig själv, ni är lysande!

    Ska ni sälja NDB-frön inför säsongen 2013? Den ser helt klart intressant ut :)

  • enzi

    Member
    2013-01-25 at 14:36

    Holken: De finns redan att köpa på cannaseeds.dk

  • holken

    Member
    2013-01-25 at 15:06

    Zweet! Kände inte ens till cannaseeds.dk :D

    Tusen tack!

  • dyret

    Member
    2013-01-25 at 17:54

    Tack så mycket :)

    Tanska säljer också de nya frön: https://swecan.org//viewtopic.php?t=44583

    Iom. PM systemet inte fungerar, måste man skriva till [email protected] for at köpa ;)

    :hippie:

Log in to reply.