Ett svenskt cannabisforum Forums Lokala forum Swecan Stockholm MMM 2004 vid hötorget

  • MMM 2004 vid hötorget

    Posted by unkas on 2004-04-18 at 21:12

    Antar att alla aktiva här ska delta, så fråga vem som ska med är lite fånigt. Däremot vore det kankse en bra ide att vi organiserar oss lite och typ bestämmer ett lite mer specifikt ställe i närheten av hötorget där vi från stan träffas, kanske en timme innan marchen. Va säger ni?

    replied 20 years ago 7 Members · 10 Replies
  • 10 Replies
  • pachipachihand

    Member
    2004-04-18 at 21:16

    Låter som en utmärkt idé! :)

  • opagaddur

    Member
    2004-04-18 at 23:38

    jag ska me på demon, och tar med mej ungefär 5-6 andra personer som jag brukar röka med :)

  • dormin

    Member
    2004-04-19 at 08:14

    innstämmer med pachi!

    Vad sägs om att t.ex. träffas vid stureplan?
    Att träffs innan är bra, för då kan man få en känsla av hur det ser ut på stan innan MMM.
    (Stureplan var det ända jag kunde komma på som mötesplats just nu :crazyeyes: )

  • skarvsladd

    Member
    2004-04-19 at 10:46
    Quote:
    (Stureplan var det ända jag kunde komma på som mötesplats just nu )

    Alla som har träffat dig vet juh att du egentligen är en riktig stureplanskille! 😉

  • dormin

    Member
    2004-04-22 at 11:41
    Quote:
    Alla som har träffat dig vet juh att du egentligen är en riktig stureplanskille! 😉

    Vad vill du säga med det skarvsladd? 😉

    Andra förslag:
    *Slussen
    *Centralstationen
    *Kungsträdgården

  • fr

    Member
    2004-04-22 at 17:38

    Jag är på! :)

  • unkas

    Member
    2004-04-22 at 20:07

    Tror att nånstans runt centralen är passande, ett stenkast från hötrorget och alla hittar dit. Vid gallerian kanske, vid det där “plaza” eller va det heter, alltid mycket plats där… Vi får bestämma nåt! :D

  • skarvsladd

    Member
    2004-04-23 at 18:07

    Dormin – Jag dömer alltid folk efter frisyren! :)

  • unkas

    Member
    2004-04-26 at 11:06

    Inte långt kvar nu, jag kommer iallfall chilla vid sergel-biografen vid hörtet på sergelgatan ca en halvtimme innan marchen , ni som vill kan gå förbi där, annars hittar vi nog varann 8)

  • reaper

    Member
    2004-05-03 at 08:19

    Hoppas ni hade trevligt på MMM för det hade jag iaf. 8)
    Och jag ser fram emot nästa års MMM och hoppas den blir ännu bättre än årets.Men det kan nog bli svårt med tanke på att vädret var perfekt i år och sånt gör ju sitt till för att man ska trivas.

Log in to reply.