Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj LR, Thaipan eller Dylikt i större mängd (200+ fröer) Köpes

  • LR, Thaipan eller Dylikt i större mängd (200+ fröer) Köpes

    Posted by New_farmer on 2006-03-08 at 22:49

    Hejsan alla Ganja älskande vänner :D

    Önskar köpa LR, Thaipan eller liknande strains som är bevisat effektiva för utomhus odling i det kalla Sverige. Intresserad av större mängder men om någon sitter några thaipan fröer köper jag dom gärna!

    Du som har 3 inlägg och registrera sig igår behöver inte försöka sälja till mig.

    MvH New_farmer

    replied 18 years, 2 months ago 2 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • New_farmer

    Member
    2006-03-16 at 09:52

    Bump 😯

  • reaper

    Member
    2006-03-16 at 12:26

    Hej farmare,Jag och en vän planerar en större odling i sommar. Vi kommer köra med bla. DpXSf , dessa kanske inte är bevisat effektiva, men mycket talar för att det är en bra utomhussativa. Fatcats priser (vet ej om de är aktuella):
    Priser:
    20st – 120:-
    50st – 200:-
    100st – 350:-
    1000st – 1500:-

    Sedan säljer (sålde?) PeteBong LR, kolla om han har kvar. Thaipan verkar vara svår att få tag på än sålänge iaf. Jag hoppas att några fröodlingar är på g. Du hade en större utomhusodling thaipan va? eller blandar jag ihop dig? jaja, ha det bra och hoppas du får tag på något.

  • New_farmer

    Member
    2006-03-16 at 14:52

    Tack för informationen :D

    @grasshopper wrote:

    . Du hade en större utomhusodling thaipan va? eller blandar jag ihop dig? jaja, ha det bra och hoppas du får tag på något.

    Jo det har varit en thaipan odling, once you pop, you can’t stop…. 8)

Log in to reply.