Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Lance´s house of 600Watts fun

  • Lance´s house of 600Watts fun

    Posted by frilansaren on 2014-05-29 at 16:35

    Lance är tillbaka, efter en tids frånvaro och mest hängande på utländska delar så är jag nu tillbaka igen och eftersom man “råkade” komma tillbaka till Swecan igen så kan man ju passa på å visa lite av vad som händer.
    Jag kör på med 600W cooltube i ett DR90 tält som verkligen sjunger på sista versen, dags å skaffa ett 120 + lite annat kul :D

    Men ok..

    Till att börja med kan jag visa vad som veggas.
    Min egna strain Lance A´lot med de 2 sista fröna, så jag får hoppas på riktig tur när de visar kön. På bilden är dom ca 2 v gamla.

    Men vänta…..
    En annan trevlig sak som står i vegg för tillfället är en monster croppad ICE.

    som numera står i 30L säck, hon är veggad ca 4 veckor och kommer få ytterliggare ~5 veckor innan hon blommas,
    Här har vi henne från idag.

    I blommtältet har vi lite annat kul att kika på.

    Först ut lite ICE




    Här är den ena Pure Kush

    Jag ber om ursäkt för dålig bildkvalitet idag, blev lite hastigt tagna bilder denna gången. :wall:

    Må väl

    replied 9 years, 9 months ago 10 Members · 23 Replies
  • 23 Replies
  • thaxix

    Member
    2014-05-29 at 16:59

    ser nice ut =)

  • spektakel

    Member
    2014-05-29 at 20:27

    roligt projekt ser det ut som :)

  • hugler

    Member
    2014-05-30 at 05:35

    Skysst set up är på g att handla in likadan. :) kul att du är tillbaka Lance

  • frilansaren

    Member
    2014-05-30 at 12:57

    tacke tack, det är kul att vara tillbaka :)

    Funderar faktiskt på att köra med LED i kommande runda, kul å testa och se.

    må väl

  • azerate

    Member
    2014-05-31 at 06:16

    Vilka monster!! :clap:
    Lance A´lot ser också riktigt fin ut, gillar verkligen strukturen på bladen! :)
    Detta kommer att följas med uppspända ögon!

  • frilansaren

    Member
    2014-05-31 at 07:52

    @azerate wrote:

    Vilka monster!! :clap:
    Lance A´lot ser också riktigt fin ut, gillar verkligen strukturen på bladen! :)
    Detta kommer att följas med uppspända ögon!

    Härligt att du gillar det, kommer nog göra en liten update inne i tältet senare idag, kastade även in en 200W LE igår som ligger på “marknivå” och lyser uppåt, så 800W sammanlagt just nu, egentligen lite lägre för bulben skulle egentligen bytts ut innan denna grown (om man ska vara petig).

    Fast dom växer så det knakar, borde iaf minst bli ~40g/st,

    Men det kommer nog bli godis av det hela till slut :D

    må väl

  • zutwalle84

    Member
    2014-05-31 at 10:07

    Det är inget fel på bilderna! :drool:
    Grymma! Vackra! hehe

  • frilansaren

    Member
    2014-05-31 at 14:08

    tack tack, trevligt att höra, kommer nog en liten update lite senare ;)

    må väl

  • frilansaren

    Member
    2014-05-31 at 14:55

    Lika bra att göra en update direkt :)

    I förrgår gav jag alla en rejäl genomvattning, för att så klart fortsätta med näring nu, ang näring kör jag denna gång med Biobizz blom, utöver den så har jag “Carboload” från AN, fick den av en vän, ska bli intressant iaf.

    Jaja här kommer iaf en bild som utlovat, damerna är som sagt runt V 5 nu.
    Längst fram till vänster står PK det andra är ICE.

    Dom har några veckor till att stå men kristallproduktionen exploderar mer å mer för varje dag som går och doften är fantastisk!! :)

    må väl vänner

  • azerate

    Member
    2014-05-31 at 15:13

    @frilansaren wrote:

    Härligt att du gillar det, kommer nog göra en liten update inne i tältet senare idag, kastade även in en 200W LE igår som ligger på “marknivå” och lyser uppåt, så 800W sammanlagt just nu, egentligen lite lägre för bulben skulle egentligen bytts ut innan denna grown (om man ska vara petig).

    Fast dom växer så det knakar, borde iaf minst bli ~40g/st,

    Men det kommer nog bli godis av det hela till slut :D

    må väl

    Får man fråga vad det är för genetik i Lance?
    Det låter som att detta kommer rullar på i fin fin takt! Skönt med lite LE ljus från marknivå också :)!

    Ser väldigt fint ut, alltid roligt att se hur bra och hur alla gör på olika sätt! Har mycket mycket att lära mig.

    Må väl :D

  • frilansaren

    Member
    2014-05-31 at 15:37

    @azerate wrote:

    @frilansaren wrote:

    Härligt att du gillar det, kommer nog göra en liten update inne i tältet senare idag, kastade även in en 200W LE igår som ligger på “marknivå” och lyser uppåt, så 800W sammanlagt just nu, egentligen lite lägre för bulben skulle egentligen bytts ut innan denna grown (om man ska vara petig).

    Fast dom växer så det knakar, borde iaf minst bli ~40g/st,

    Men det kommer nog bli godis av det hela till slut :D

    må väl


    Får man fråga vad det är för genetik i Lance
    ?

    Det är en korsning mellan Super skunk x K2 :)
    Har hållt på rätt många år med den.

    JAA just ja,, Jag kollade till mina 2 lance idag, och det ser fan ut som en kommer bli hane iaf, tycker mig se en början till pollensäck medans inget syns på den andre, och av vad jag erfarit så har hanarna visat kön lite tidigare än honor, men som sagt, det återstår att se.

    Må väl

  • tuyrens

    Member
    2014-06-01 at 15:50

    Välkommen tillbaka, kul att se vad som sker!

  • azerate

    Member
    2014-06-02 at 06:07

    @frilansaren wrote:

    @azerate wrote:

    @frilansaren wrote:

    Härligt att du gillar det, kommer nog göra en liten update inne i tältet senare idag, kastade även in en 200W LE igår som ligger på “marknivå” och lyser uppåt, så 800W sammanlagt just nu, egentligen lite lägre för bulben skulle egentligen bytts ut innan denna grown (om man ska vara petig).

    Fast dom växer så det knakar, borde iaf minst bli ~40g/st,

    Men det kommer nog bli godis av det hela till slut :D

    må väl


    Får man fråga vad det är för genetik i Lance
    ?

    Det är en korsning mellan Super skunk x K2 :)
    Har hållt på rätt många år med den.

    JAA just ja,, Jag kollade till mina 2 lance idag, och det ser fan ut som en kommer bli hane iaf, tycker mig se en början till pollensäck medans inget syns på den andre, och av vad jag erfarit så har hanarna visat kön lite tidigare än honor, men som sagt, det återstår att se.

    Må väl

    Vilken fin genetik! En utav mina favoriter har varit WW, har för mig att det finns lite gener från den i k2?

    Som sagt ser riktigt fint ut och längtar tills nästa bilduppdatering!

    Bless!

  • frilansaren

    Member
    2014-06-02 at 10:34

    Hej
    Ja det stämmer att det är WW i K2. :)

    Här kommer en liten closeup att njuta av fram tills nästa update.

    Må väl :hippie:

  • frilansaren

    Member
    2014-06-02 at 10:50

    @tuyrens wrote:

    Välkommen tillbaka, kul att se vad som sker!

    tackar tack, :)
    Ska göra mitt bästa för att skapa en intressant tråd, kommande omgång med den monster croppade ska bli väldigt intressant :)

    må väl :hippie:

Page 1 of 2

Log in to reply.