Ett svenskt cannabisforum › Forums › Coffeeshopen › Bildbanken › King´s Kush 600 Watt hydro odling!
-
King´s Kush 600 Watt hydro odling!
Posted by Snurreboll on 2014-01-11 at 17:24Hejsan alla stoners! Tillbaka med en annan odling som ska skördas nu i helgen!
Bilder från början till sista veckan:
Mer kommer när det är skördat och kurerat
replied 10 years, 5 months ago 11 Members · 18 Replies -
18 Replies
-
Undre delen skördad, mest små nugs:
Nugshot:
Ett till:
Allt som allt:
Och de hela firas med tacos och några feta
Återkommer med viktrapport
-
Håller med. Riktigt snyggt bildspel också. Blev riktigt sugen på tacos på slutet. Hur blev det med viktrapporten?
-
Sorry, nu kommer viktrapport! Har varit highlife hela månaden här nu så har glömt bort att uppdatera hehe
VIKT: ca 180g torkat och kurerat!
Grym taste, len och fin rök med inslag av grapefrukt. Både head och body high, riktigt najs combo må jag säga/EDIT
Slänger med lite fler bilder också, tyvärr så har jag inga bra bilder alls på budsen
Lite olja jag gjorde av klipp ifrån trimningen.
Green dragon, liten absolut vodka ala 2g King´s Kush
En bild på stammen också
PEACE OUT STONERS!
-
det där var en rejäl bas stam du hade i nätkorgen!
tack för att du delat med dig av din odling. :clap:
-
Grattis till skörden :clap:
Haha, highlife kan va skönt efter allt slit med odlingen.
Jag blev också rackarns sugen på tacos nu 😈Kul att du dela med dig av bilderna, tack
-
snyggt Snurreboll nästan 2 hg på en bubblare är ju helt okej haha ! :clap:
Men säg mig Snurre, vattnade du någonting via lecakulorna, eller lät du plantan endast ta upp näring ifrån behållaren under?
-
@Hugler wrote:
snyggt Snurreboll nästan 2 hg på en bubblare är ju helt okej haha ! :clap:
Men säg mig Snurre, vattnade du någonting via lecakulorna, eller lät du plantan endast ta upp näring ifrån behållaren under?
Ja jag är helt klart nöjd med tanke på att jag endast använde Gold Label Hydro A & B näring Annan näring + lite extra lull hade knäckt 200 lätt!
Vattnade ingenting ovanifrån utan lät rötterna sköta allt jobb! Tålig planta som tålde ec på 2.3 sista veckorna och slukade ca 2l vatten per dygn 😈
/EDIT
Nästa omgång kommer bli många gånger större, så stay tuned.. 😉
-
En sneakpeak inför nästa omgång, kommer att ladda upp massor med bilder när allt är klart!
Stay Tuned!
-
Yes jag kommer att fortsätta (denna gång) med en planta, dels för att se hur mycket det går att plocka ut på en enda planta
Luftpumpen är på 3.2 watt, vet dock inte hur mycket luft den pumpar. Inget överdrivet bubblande men helt klart tillräckligt för att rötterna ska explodera och se friska ut
/EDIT Pumpen är på 66l/h, slänger med en bild till också!
-
Log in to reply.