Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Hövdingens – 400w – Vanilla Kush m.m. -AVSLUTAD-

  • thaistick

    Member
    2011-09-01 at 15:10
  • h

    Member
    2011-09-01 at 17:11

    Tack cthullu! blev mycket förvirrad där ett tag.

    Cheers Thai, hittade mycket bra info :))

    Ser nu fram emot att skörda nepalen, har hittills varit ett experiment men nu så!

  • h

    Member
    2011-09-02 at 10:11

    Idag är det sorgens dag.

    Utan att säga något så ger jag er denna:

    Skulle sätta mig ner och pyssla om mina barn, vilket jag gör dagligen i 10 minuter, Klappar dom, pratar med dom, ser hur dom mår.
    Så skulle jag rensa lite torra löv från Klon 2 som fanns bland budsen.
    När jag då började sära på budsen så kände jag fukt och någon mörk sörja blottades för mina ögon.
    jag blev förskräckt.

    Som sagt, varning för känsliga tittare!



    Jag klippte den genast nerifrån och upp för att se hur stor skadan var..
    den var omfattande..
    Fick ut några buds som inte hade några täcken på infektion alls.
    Måste påpeka att det inte riktigt hade börjat bildas mögel än, den inre buddelarna hade bara börjat ruttna.

  • sandmellant

    Member
    2011-09-02 at 10:24

    jävlar vad nasty

    Vilken planta är det?

  • h

    Member
    2011-09-02 at 11:04

    Klon 2.
    Den var tätare än Klon 1 som är mer spretig. Ingen fara med den, den är safe.

  • fridenslilja

    Member
    2011-09-05 at 09:48

    Nedras vad trista nyheter med möggel Hövding :? vad tror du fick det att reagera på det här sättet 😯

  • h

    Member
    2011-09-05 at 10:32

    Kolan var bara för kompakt.
    Duschade alla plantor för 3 veckor-1 månad sen på gurnd av näringsbränna.
    Tror bara den aldrig torkade ut i toppen tyvärr.

  • Anonymous

    Guest
    2011-09-05 at 10:47

    The horror….The horror…

  • doctordoom

    Member
    2011-09-05 at 10:50

    Det där blev ju inge vidare :/ Tragiskt när man kör så pass fet lampa och får en så fin bud… Har inte hunnit kolla min sötnos men hoppas verkligen inte det är massa svamp som växer där!

    Nu lär du bli paranoid och undersöka dina levande sötnosar dagligen misstänker jag. Man lär sig otroligt bra av sina misstag… Samt vreden som kommer så där runt skörd -,-

    Hoppas planerna på besök inte är helt uteslutna nu bara? :)

  • h

    Member
    2011-09-05 at 11:36

    @Smallplanet: I’ve been having nightmares!

    @Dr.: Antar vän att jag lärt mig att äldre döttrar i de övre tonåren inte gillar att få huvudet nedstänkt av blött vatten… Kanske förklarar en och annan sak..
    Men ja, sitter 2-3 ggr dagligen och tittar igenom alla, klart man blivit nojjig lixom.
    Men ja, planen är att jag kommer! :)

  • h

    Member
    2011-09-05 at 15:01

    SKÖRD[/size]

    Kaha. Dag 50 uppe.

    Klon 1 som idag blev 50 dagar gammal fick sätta livet till.
    Jag fick det bekräftat att den var på väg att revegga och jag har inte riktigt tålamodet att vänta ut det. Inte riktigt fått konkret svar på riktigt hur lång tid det tar, men det var mer slöseri på tid än att få det gjort med än gång.

    Hur som.

    Inte så frostig som jag hade förväntat mig, men sätter hoppet i mödrarna som båda kloner kommit ifrån, som har ca 3-5 veckor kvar.

    kan även tillägga att jag även tappat tålamodet med nepalen. halva fick sätta livet till idag, resten får vi se när det passar.

    Här kommer bilderna.

    Brevid den riktigt tunna nepalen..

    Gissning på vikt?
    Riktigt kompakt!

  • doctordoom

    Member
    2011-09-05 at 15:05

    Napelen verkar verkligen ledsen :/ Men kushen såg riktigt mysig ut! Ser väldigt grön ut, mina är nästan helt gula och har ändå en vecka eller två kvar!

    Min gissning är: 63g torkat! :D

  • whtname

    Member
    2011-09-06 at 16:27

    70g torkat gissar jag på!

  • humlan

    Member
    2011-09-06 at 18:16

    Nepalen hade ju riktigt fina foxtails. :P

    Fet bud på den dära.

    Fridens.

  • wayne

    Member
    2011-09-06 at 18:22

    Nepalesen ser mysig ut :) Jag gissar på 17 gram på den med tändaren. Lite svårt att se hur stor den är.

Page 7 of 8

Log in to reply.