Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Frilansaren´s garderob 400W HPS. Sage, Hypnotic *SKÖRD* 23/7

  • strangebabylon

    Member
    2011-08-22 at 21:24

    Gärna en rök rapport på hindu kushet :)

  • frilansaren

    Member
    2011-08-23 at 05:34

    blev tyvärr inga skörde bilder där, snurrade bort kamera mm, så tyvärr, men nu har jag löst en ny iaf så det inte ska bli glapp på kommande grows :)

  • hasselasse

    Member
    2011-08-23 at 06:21

    Trist för dig med mögel, men hon ser ju goo ut efter 8veckor ändå :drool: .

    Vad har du ungefär för luftfuktighet i utrymmet?

  • zerp

    Member
    2011-09-12 at 10:52

    Såg ju riktigt fint ut med trevliga strains! Kul att du följde upp ända till skörd!

  • doctordoom

    Member
    2011-09-12 at 11:53

    Hade också problem med mögel. Inge kul när man kämpat så länge som man ändå gjort. Dock är det inte helt bortkastat! Testade själv att röka det och det fungerade prima! Inte ens någon konstig eftersmak.
    Dock en varning jag fick från Hövdingen som också ska ha testat. Om man kör mycket eller länge på det så kan man bli dålig. Så värt att hålla ett vakande öga!

    Annars ser det kanon fint ut :) Mycket trevlig odling, väl dokumenterad och bra bilder! 9/10 solar och en glad måne i betyg :)

  • smogmeister

    Member
    2011-09-12 at 13:51

    @DoctorDoom wrote:

    Hade också problem med mögel. Inge kul när man kämpat så länge som man ändå gjort. Dock är det inte helt bortkastat! Testade själv att röka det och det fungerade prima! Inte ens någon konstig eftersmak.
    Dock en varning jag fick från Hövdingen som också ska ha testat. Om man kör mycket eller länge på det så kan man bli dålig. Så värt att hålla ett vakande öga!

    Annars ser det kanon fint ut :) Mycket trevlig odling, väl dokumenterad och bra bilder! 9/10 solar och en glad måne i betyg :)

    Rökte du buds med mögel i?

  • doctordoom

    Member
    2011-09-12 at 15:06

    *torkade buds som troligen var mögel skadade. Snus torra och sönder klippta i omgångar.

    Läste detta: http://www.cannabisculture.com/v2/node/19617
    Sen kände jag mig lugn. Speciellt eftersom jag aldrig är sjuk och har ett bra immun försvar :)

  • h

    Member
    2011-09-12 at 15:09

    Har fått uppmaningen via ICmag att får man mögel så är det värt att göra acetonhasch på de utsatta budsen.
    Blev riktigt fint röka :)

  • frilansaren

    Member
    2011-09-12 at 18:09

    ja jag gjorde med hasch av det mögliga, resten röktes =)

  • club_one

    Member
    2011-09-12 at 19:39

    Otroliga plantor du har! Läste precis genom hela tråden, och vart inte uttråkad en enda gång :D

    Har själv precis fått in en DS60 Tält i 55x55cm garderob.
    Det är min första odling, och fröna ligger i pappers metoden nu.
    Blir White Widow, Big bang, El Nino från GHS och 1st Golden Diesel från Norden Seeds.
    Funderar på att föra dagbok här på Swecan, men är lite nojig angående säkerheten. Hur blir man säker? Bryr sig polisen ens om nån som odlar i så liten skala?

    Om någon kan övertyga mig om att köra dagbok och förklara för mig i detalj hur jag gör för att bli säker och jag känner att jag klarar av det så kan jag göra det.

Page 15 of 15

Log in to reply.