Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Första grow 240×120 12st autopot 15l NlxShiva

  • cthullu

    Member
    2013-03-28 at 10:52

    Vill ju inte sitta å gråta. För de ser riktigt fint ut men de är ju typ de nya topparna asså de blad som är små och ska bli stora som är lite ljusgröna sen i helheten så är “skogen” rätt mörk…

    alltså om det bara är längst in på små nya blad/fingrar som det är lite ljusare och sedan får normal färg när bladen utvecklas så är det ju fullt normalt när man går över till 12/12.

  • frilansaren

    Member
    2013-04-03 at 17:30

    @smokiedokie420 wrote:

    Sen har jag lite frågor la i blom i fredags i dag märkte jag dessa fula bladen… Vet någon vad de kan vara?!

    Det är ingen fara med bladen mannen ;)
    Ang PK och BB så ja, dom 2 kan du köra ihop, nu minns jag inte på rak arm, vilka doser man ska ha till BB, men det är alltid bra att börja med svaga doser,
    när jag själv kört PK från GL så har jag märkt att i samband med andra lösningar så kan man ganska lätt få bränna, så var försiktig med PK, bättre med en lite för svag lösning till en början än en för stark ;)

    bless

    -lance

    EDIT: Precis i övergången från vegg till blom kan det bli så att de nästan ser lite “limegröna” ut längst in, det är fullt normalt :)

Page 3 of 3

Log in to reply.