Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Dui’s andra CB dagbok,olika strains..{UPDATE 27/3 -2006}

  • Dui’s andra CB dagbok,olika strains..{UPDATE 27/3 -2006}

    replied 18 years ago 12 Members · 46 Replies
  • reaper

    Member
    2006-02-15 at 09:17

    Four Way Special consists of Indica, Sativa, Ruderalis and Skunk. It’s very easy to clone and resistant to most diseases.

    Borde väl förklara lite om vad “Special” grundar sig på 🙄
    Hoppas det hjälpte dej lite iaf DuiDui 😉

  • andy

    Member
    2006-02-15 at 11:40

    Men du Dui: Jag såg en dokumentär om Thailand och droger för ett tag sedan (flera år sedan). Kom inte ihog om det var cannabis med det var helt sjukt iallfall. Kungens poliser gjorde värsta övergreppen och Thailändare berättade om att dom tom mördat folk. Kan detta stämma? Var försiktig iallafall!

    MVH
    Andy

    @DuiDui48 wrote:

    :) :) :) Hahaha…Sverige….Trelleborg…Spanien…rätt gissat….INTE alls men Thailand låter som en vinnare dock.
    Joo straffen ÄR stenhårda,men eftersom jag använder mej av CB rent medicinskt (ryggpaj sen 15 år tillbaka)så är jag villig att ta risken..tror jag.
    Men det är klart att nervös är jag varje dag för Miss Sticky luktar sagoligt gott redan nu.Och grannarna jaa dom käkar Kratom så förhoppningsvis är det någotsånär lugnt ffrån golbögar.

    Tack för alla svaren grabbar och tjejjer,män och kvinnor.Alltid kul med input…och joo även jag är nöjd så här långt in i blommingen.Bilder kommer från mina andra strains vid ett senare tillfälle okey.

    Vi höres vänner av odling och CB….//DuiDui :)

  • duidui48

    Member
    2006-02-24 at 16:28

    Hallojsan igen,10 dagar sedan senaste updat:en.Vädermässigt kunde de senaste 10 dagarna ha innehållit lite mer solsken men man kan ju inte få allt i livet,eller hur.Temeraturmässigt är det dock totalt okey med en dygnssnitt temp på ca.27 PLUS 😉
    Har av totalt 29 plantor sållat (hittils)bort 5 killar.Sen har jag just nu 5 blommande damer MEN alla dom fem är väldigt små 😥 Jag låter dom stå ett tag till få se om dom tar sej,jag tvivlar dock starkt på det.
    Men FWS honan är väldigt fin,om jag får säga det själv…luktar kanon och jag har provrökt en liten bud…HIMMELSKT säger jag bara.Slår ALLT Thaiweed med hästlängder.

    Nu till UPDAT:en…håll till godo kärt folk.

    Och så till sist en vacker fjärilsbild….enyoy.

    Kommentarer är kul som alltid… 😉 😉

    //DuiDui

  • reaper

    Member
    2006-02-25 at 16:53

    Ser kanon ut 😯 Skulle inte ha något emot att ha demdär i mitt trädgårdsland 😉 Ta väl hand om dem och fjärilen :D

  • andy_the_randy

    Member
    2006-02-25 at 18:49

    Ser jätte fint ut!
    PS tack för skrivbordsunderlägget 😉

  • duidui48

    Member
    2006-02-26 at 00:04

    @Andy_the_randy wrote:

    Ser jätte fint ut!
    PS tack för skrivbordsunderlägget 😉

    …då är vi två…Jag anväder det också som skrivbordsunderlägg 😉

  • reaper

    Member
    2006-03-06 at 13:23

    Hur ser det ut nu? Och har du lite Bilder på dina andra sorter?

  • duidui48

    Member
    2006-03-06 at 15:45

    :( 2 veckor kvar till skörd åså är det någon klåfignrig djäkel som inte kan skilja på ditt och mitt…Mao.vad jag är så djupt upprörd över är att min planta med Four Way Special blev stulen igår natt.
    Antagligen grannen eller någon av hans vänner…bevis saknas men misstankar finns det gott om.
    -Nåja som om det inte vore nog,15 av mina små plantor alla fortfarande i krukor gick samma väg….FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad jag är upprörd,besviken och arg…GRRRRRRRRR.

    Nåja är man inne i leken får man leken tåla…har fortfarande ca..10 plantor kvar…okönade ännu…få se om jag kan få dom att växa ut och skördas vad det lider…Tjuven(arna)får åtminstone ett fett rus..hehe.Och jag har ju något att se framemot…Köpte nyss 60gr.Thaiweed för 3000Bath =ca 580SEK.
    Har en bra kran som bara säljer det bästa…nu är ju det bästa INTE alls lika potent som hemma odlat men ändå..kanonröka.

    Tingeling,bilder kommer på det andra plantorna när jag lugnat ner mej och FLYTTAT…har ett nytt hus vid havet på “G” :) och det ligger VÄLDIGT privat till så förhoppningsvis kommer mina plantor att trivas dbättre där (läs mindre chans till att nån ser dem och sen stjäl mina plantor).Så ta’t lugnt ett tag bilder kommer… 😉

  • reaper

    Member
    2006-03-06 at 15:53

    Hemskt vilka elaka grannar du har som snattar av dig… Vissa har svårt att hålla sig till sitt.

    Men lycka till med det du har kvar!

  • reaper

    Member
    2006-03-06 at 16:00

    @DuiDui48 wrote:

    :( 2 veckor kvar till skörd åså är det någon klåfignrig djäkel som inte kan skilja på ditt och mitt…Mao.vad jag är så djupt upprörd över är att min planta med Four Way Special blev stulen igår natt.
    Antagligen grannen eller någon av hans vänner…bevis saknas men misstankar finns det gott om.
    -Nåja som om det inte vore nog,15 av mina små plantor alla fortfarande i krukor gick samma väg….FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad jag är upprörd,besviken och arg…GRRRRRRRRR.

    Nåja är man inne i leken får man leken tåla…har fortfarande ca..10 plantor kvar…okönade ännu…få se om jag kan få dom att växa ut och skördas vad det lider…Tjuven(arna)får åtminstone ett fett rus..hehe.Och jag har ju något att se framemot…Köpte nyss 60gr.Thaiweed för 3000Bath =ca 580SEK.
    Har en bra kran som bara säljer det bästa…nu är ju det bästa INTE alls lika potent som hemma odlat men ändå..kanonröka.

    Tingeling,bilder kommer på det andra plantorna när jag lugnat ner mej och FLYTTAT…har ett nytt hus vid havet på “G” :) och det ligger VÄLDIGT privat till så förhoppningsvis kommer mina plantor att trivas dbättre där (läs mindre chans till att nån ser dem och sen stjäl mina plantor).Så ta’t lugnt ett tag bilder kommer… 😉

    Tråkigt för dig med dina plantor…förstår att du är arg 😥
    Jo, bara undrar. Du var i Thailand va? Är det inte jävulskt hårda straff för att hålla på med narkotika där?

  • andy_the_randy

    Member
    2006-03-07 at 15:25

    @Frost wrote:

    Jo, bara undrar. Du var i Thailand va? Är det inte jävulskt hårda straff för att hålla på med narkotika där?

    Läs tråden så får du svar på din fråga.

    DuiDui. Fyfasen vilken dålig stil av dem, Man kanske skall åka ner dit och visa dem lite svensk vett och etikett 👿

    //Andy

  • skills

    Member
    2006-03-07 at 23:54

    Stjäl dom av dej Thailändare som är det vänligaste folket :?:
    Nej det måste va västerlänningar…
    Synd var ju Fina bilder får väl kolla på dom tills det kommer nått nytt :?:
    skills fäller en tår…

  • fritz

    Member
    2006-03-08 at 02:49

    Du funderar inte på att investera i ett växthus o köra plantorna i alt hydro där inne?

    Skulle bli galet fett! :mrgreen:

  • duidui48

    Member
    2006-03-08 at 08:48

    @skills wrote:

    Stjäl dom av dej Thailändare som är det vänligaste folket :?:
    Nej det måste va västerlänningar…
    Synd var ju Fina bilder får väl kolla på dom tills det kommer nått nytt :?:
    skills fäller en tår…

    … i dom lugnaste vattnen går dom fulaste fiskarna…är det inte så ordspråket/stävet lyder 😥 -Nåja det går fler tåg och som grannen sa .,.”du ska va djäkligt lycklig att inte polisen var dom som kom på besök”…Och ser jag så jaa då kan jag ta förlusten bättre….men det svider…

  • duidui48

    Member
    2006-03-08 at 08:51

    @Fritz wrote:

    Du funderar inte på att investera i ett växthus o köra plantorna i alt hydro där inne?

    Skulle bli galet fett! :mrgreen:

    Hmm gissa vad jag kommer att ha dit jag flyttar 😉 :D kanske ett direkt växthus men inte långt ifrån…kanon…och hydro ska jag prova vad det lider var så säker 😉

Page 2 of 4

Log in to reply.