Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Ducks PPP | 400W HPS |SKÖRDAT 24/6|

  • ducksfoot

    Member
    2011-06-23 at 22:22

    Tack tack! Det skall bli spännande och se skillnaden två veckor gör :D

  • puffovich

    Member
    2011-06-24 at 06:22

    Yummy! Glad midsoomar på dej :)

  • doctordoom

    Member
    2011-06-24 at 07:34

    Gratz :) Man skördar det man sår, vilket du bör reflektera över när du suger på struten. Hade själv en riktigt härlig resa när jag satt i fönstret en solig dag med min första lyckade odling och rökte min första av många hemma gjorda spliffs :)

    Igen, gratz mycket fin odling och otroligt vacker planta!

  • ducksfoot

    Member
    2011-06-24 at 08:50

    Tackar! Ja visst är det något alldeles extra när man puffar sitt alldeles egna gröna guld :D

    Glad midsommar på er alla!

  • handen

    Member
    2011-06-24 at 13:48

    Vilken fin grinder du har, jag har en lika dan :)
    Efter flera år utan en grinder, jag såg, och ser det som ett onödigt object.
    Men så kom dagen då jag såg den.
    Försäljaren sålde enbart frön, en slags dragspels-bong och den grindern. Jag undrar om det inte var spliff seeds. Kvaliters frön, uhm jag börjar betvila hur pass bra holländare kan odla och avla plantor, Vilken grej, här är ETT frö av yumboldt och ETT frö av kush, det blir bara inte bara en prima planta av två frön— Hur som helst, bottenshacktet är prima röka ;)

  • klinton

    Member
    2011-06-24 at 17:33

    Oj oj oj säger jag bara!
    Vilken härlig grön färg du lyckades få på plantan, var ju redigt fin den där damen. 😮
    Så hur mycket blev det då?
    Har du torkat & kurrerat det ännu eller är det på ingång?

    Jag satt nyss & läst igenom hela mästervärket och satt med ett smile hela tiden, måste ge dig en klapp på axeln! Mycket bra jobbat. :)
    Jag gissar på vikten: 50g gissar jag på ett ungefär.

    Ha det bra & glad midsommarafton!
    / Klinton

  • robinho

    Member
    2011-07-03 at 11:20

    Bra jobb, ser ruskigt bra ut!

    Hoppas det smakar lika bra som det ser ut!

Page 4 of 4

Log in to reply.