Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Auto Ak47 utomhus 2011 Väldigt sen update.

  • smogmeister

    Member
    2011-08-12 at 11:59

    runt 15g kanske? Det skulle jag ge, men gräs är mycket dyrt där jag bor.

  • hasselasse

    Member
    2011-08-12 at 12:02

    Han borde va nöjd med 5-10% av den totala vikten..

  • frilansaren

    Member
    2011-08-12 at 12:03

    det är ingens annans än DITT weed, så bara ge vad du själv vill avvara till din vän och vad du tycker han är värd som ställer upp så pass.
    För honom så blir ju vilket som ett + i vilket fall som helst.
    Vänd på steken å fundera på hur mycket du skulle vilja ha om det var du som var den som hjälpte.

    -lance

  • khepri

    Member
    2011-08-12 at 12:09

    Mitt förslag är att ni tar en helkväll hos han där ni köper lite munchies och så bjuder du på rökat,tycker jag låter som en soft “belöning” för att han hjälper dig.

  • Woopie

    Member
    2012-02-27 at 00:19

    Liten update, hittar inte bilderna när jag hängde upp allt på torkning samt när allt låg i glasburkar.
    En väldigt sen update.

  • aztek

    Member
    2012-02-27 at 10:24

    ser gott ut! hur gick det med skörden? :)
    gav plantorna mer eller mindre än vad du förväntat? :)

  • johnsilver

    Member
    2012-02-27 at 11:28

    Sjukt snygga nuggets :D Vad blev slutskörden per planta, torkat? Odlar också Auto Ak47 från NS, första odlingen, fast inomhus då :P

  • Woopie

    Member
    2012-03-02 at 01:32

    @AzteK wrote:

    ser gott ut! hur gick det med skörden? :)
    gav plantorna mer eller mindre än vad du förväntat? :)

    Gav mer än jag förväntade, ca 190-230g på 7 plantor.

    @JohnSilver wrote:

    Sjukt snygga nuggets :D Vad blev slutskörden per planta, torkat? Odlar också Auto Ak47 från NS, första odlingen, fast inomhus då :P

    Blev ca 30g per planta, och så skördade jag nog 1-2 veckor för tidigt.
    Var riktigt bra tryck i budsen. Alla som smakade av det sa att det var bland det bästa dom rökt.

    Så jag är stolt och känner att jag har lite gröna fingrar då detta var min första odling. Kan tänka mig vad jag skulle åstadkomma med en inomhus odling :D

    Mvh

Page 4 of 4

Log in to reply.