• Amsterdam 420 – 2010

    Posted by shamanti on 2010-04-11 at 22:34

    Shululu, drar till Amsterdam med tjejen den 18 april och blir där till den 21 så tre nätter alltså . Jag undrar i och med att vi bara blir där några dar vad vi ska göra.

    Händer det nått speciellt i och med att det är 420, i för sig är det inte där 420 härstammar från men ändå ;) ? Hörde om IC 420 growers cup men hittar inget direkt information om var och exakt när de är. 😥 någon som vet?

    Vilka museum och sevärdheter är nånting att se? Hash Marihuana Hemp Museum hade vi tänkt se men vad mer? Ja ni förstår, behöver lite tips å råd på vad vi kan roa oss med där :)

    Fridens!

    replied 14 years ago 6 Members · 9 Replies
  • 9 Replies
  • sticklingen

    Member
    2010-04-11 at 23:12

    Informationen om 420 cup lämnar de i sista sekund. De har inte ens börjat sälja judge passes än.

  • shamanti

    Member
    2010-04-11 at 23:14

    jo antog de. tack för bekräftandet :)

  • gramlin

    Member
    2010-04-13 at 19:08

    Ses där då! :)

  • shamanti

    Member
    2010-04-14 at 14:20

    @gramlin wrote:

    Ses där då! :)

    De gör vi :)

  • tangotarm

    Member
    2010-04-19 at 09:17

    vad kan man räkna med att resan kostar om man ska vara där 3 nätter?

    peace

  • shamanti

    Member
    2010-04-19 at 18:58

    ca 1600-2000 per skalle fick jag till de till, men tyvärr blev inte resan av då flygen ställdes in. Boende gick på 800 för 3nätter på FP uptown. Flyger billigast gör du med Ryanair men då går de bara till Eindhoven, bus därfrån till Amsterdam tar ungefär 90min och kostar 17EUR enkel.

    fridens!

  • drullper

    Member
    2010-04-19 at 19:14

    Skulle man välja att stanna i Eindhoven så skulle jag slå ett slag för coffeeshopen Indian, men framförallt de sydligare delarna av stadsparken, det är som att komma ut på landet, hur mysigt som helst. Köp med er lite picknickmat och njut!

    Väljer man ändå att ta sig till Amsterdam så vill jag rekommendera Amnesia. Bra utbud, trevlig service, inte så jävla tramsknarkigt så som greenhouse m.f. Spelat mycket backgammon på Amnesia, bra milkshakes, när jag var där så hade de dessutom ett samarbete med Barneys så menyerna och leverantörerna var snarlika.

    //D

    [edit]Skulle man vara dödsföraktande och tycka om att bälja i sig lösningsmedel (alkohol) finns hollands största/längsta bargata i eindhoven. Motsvarar stora bargatan på kos eller aiya napa (kanske inte lika utstuderat som aiya napa men ändå) [/edit]

  • tangotarm

    Member
    2010-04-20 at 06:02

    Tackar för svaren, låter ju riktigt bra och inte alls för dyrt!
    då blir det amsterdam till sommaren :D.
    Blir min första rök semester 8)

    peace

  • doncapteno

    Member
    2010-04-20 at 09:12

    Ja tyvär blev det inget nu men åker ner 2:a juli elr något

Log in to reply.