• Posted by 108 on 2003-09-03 at 17:42

    Sådana här lite känsliga saker kanske det är bättre att diskutera i det lokala Stockholms-forumet? 😉

    replied 20 years, 6 months ago 8 Members · 12 Replies
  • 12 Replies
  • reaper

    Member
    2003-09-03 at 17:46

    ok det här e kanske en jätte dum fråga , men jag e häldre dum öppet en gång än sitter själv där hemma i min dum het …

    det där stockolms forumet ,har jag sätts nämnas på ett fler tall ställen …var e det ????
    🙄

  • 108

    Member
    2003-09-03 at 17:50

    Kolla på användargrupper högst upp på sidan. Sen får du ansöka och om du blir godkänd så får du veta det. :)

  • mr_bones

    Member
    2003-09-03 at 17:51

    det där stockolms forumet ,har jag sätts nämnas på ett fler tall ställen …var e det ????

    Väster om profile och öster om searchknappen. 😉

  • unkas

    Member
    2003-09-03 at 19:06

    Oh no, superhemliga saker! :)

    Man kan väl röka på alla ställen som tillåter rökning, bara man rullar en secret agent & maskerar lukten med tobak?

  • powerpuffgirl

    Member
    2003-09-03 at 19:10

    Men snälla kaukasar! Cannabis luktar inte som tobak, dirket! :mrgreen: :crazyeyes: :kimblah:

  • skunken

    Member
    2003-09-03 at 19:13

    @kaukasar wrote:

    nene, topphemliga grejjer det där!!

    När det gäller rökapå-ställe så kan vilket som helst ställe funka där det finns askfat, dvs de tillåter att man röker cigg. Rullar man en joppe som ser ut som en cigg så kan du röka där tobaksrökning e tillåten.

    hhhmm när jag röker så brukar det bli ganska så myk mer rök än om man skulle röka en cigg. pluss att ciggrök inte luktar så sött.. 🙄

    bättre om man sitter på ett soft ställe där man kan känna sig lugn.
    sen spelar det ingen roll vart det är.

    mvh skunken

  • reaper

    Member
    2003-09-10 at 14:22

    Haha, och ingen lär misstänka något när ett hörn av resturangen rökfylls helt plötsligt? :D

  • reaper

    Member
    2003-09-10 at 16:03

    En fråga, hur lång tid tar det att bli godkänd i en användar grupp, efter ett visst antal inlägg i forumet? har ansökt om att bli medlem i uppland gruppen..Men har inte hänt något på säkert 2-3 månader….

  • legalize-marijuana

    Member
    2003-09-11 at 01:14

    Röka på krog är ingen konst, men då gäller det ju att ta ett lite “slummigt” ställe, ingen fin krog där storfräsare sitter och smuttar vin.

  • reaper

    Member
    2003-10-21 at 19:48

    Det funkar på de flesta rökiga och mörka krogar att röka en joint som är rullad som en cigg, bara nån vid ens bord röker cigg samtidigt

  • reaper

    Member
    2003-10-21 at 20:56

    @Chris wrote:

    @Mellowboy wrote:

    En fråga, hur lång tid tar det att bli godkänd i en användar grupp, efter ett visst antal inlägg i forumet? har ansökt om att bli medlem i uppland gruppen..Men har inte hänt något på säkert 2-3 månader….

    Om det är Uppsalaforumet du menar, så är det så att vi tar bara in folk vi känner, eller vet till 100% att vi kan lita på. Alla lokala forum har egna regler för antagningen.

    Jag ansökte till stockholmsforumet för säkert 2 månader sen men har inte fått svar, hur kommer detta sig?

  • fr

    Member
    2003-10-21 at 21:05

    @bullpup wrote:

    @Chris wrote:

    @Mellowboy wrote:

    En fråga, hur lång tid tar det att bli godkänd i en användar grupp, efter ett visst antal inlägg i forumet? har ansökt om att bli medlem i uppland gruppen..Men har inte hänt något på säkert 2-3 månader….

    Om det är Uppsalaforumet du menar, så är det så att vi tar bara in folk vi känner, eller vet till 100% att vi kan lita på. Alla lokala forum har egna regler för antagningen.

    Jag ansökte till stockholmsforumet för säkert 2 månader sen men har inte fått svar, hur kommer detta sig?

    För att bli medlem där bör man ha varit aktiv på swecan under en längre tid och skrivit minst 100 inlägg, alternativt känna någon medlem där.

Log in to reply.