Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 600W hydro med tr1ppz

  • 600W hydro med tr1ppz

    Posted by tr1ppz on 2009-11-08 at 15:36

    Här kommer lite bilder, främst närbilder, från min pågående odling.

    White Widow (4st), Ice (3st) och Crystal (2st) i blom.
    Har fler 8 till i vegg samt 16-20 st i klon/frö stadiet. I frö har jag även utöver de ovanstående en Chiesel och en Shining Silver Haze.

    Näring: GHE Bloom/Micro.
    Ljus: 125W LE i klon, 250W MH i vegg, 600W HPS i Blom
    Temp: 24-28G
    Fuktighet: 65%
    EC: 1.8-2.3
    PH: 5.3-6.2

    De korta på sista bilden är WW.
    Gissar på att allt är klart i början av december.

    ICE

    Innan jag flyttade runt dem lite. I mitten är det egentligen 3 plantor just på den bilden.

    replied 14 years, 1 month ago 4 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • billball420

    Member
    2009-11-08 at 16:43

    Ser fint ut tr1ppz. Du kan öppna Internetcafé se’n. :D

    bill

  • lucky_larsson

    Member
    2009-11-08 at 16:59

    Ser ju hur bra som helst ut :D

  • tr1ppz

    Member
    2009-11-09 at 17:11

    Tackar för kommentarerna. Jag är faktiskt inte själv nöjd med denna odling. Men jag öser på med kärlek till tjejerna å hoppas på en stor skörd. Har även planer på att testa återveggning får se hur väl det går.

    Klonlådan. Den med den gula stickan är för Big Buddha’s Chiesel. Den har jag stora förhoppningar på. Skrivit lite om den längre ner.

    Veggskåpet, tyvärr ett par brända löv. :(

    Chiesel is Cheese crossed with NYC Diesel. The mother is Big Buddha’s Cheese and the father is a NYC Diesel from the legendry Soma! The male added enough hybrid vigor and a distinctive hint of that grapefruit diesel taste to the ever-popular cup winning Big Buddha Cheese.

    Chiesel grows similar to its mother, a slender looking, FAST flowering Sativa with indica impressions. Chiesel is even cheesier than the original and is paired with that unmistakable Soma NYC Diesel Flavor.

  • reaper

    Member
    2010-03-16 at 09:32

    Hur blev icen? Har varit sugen på o testa det länge :) hur växer dom, buskiga med mycket sidogrenar eller med en stor topkola och lite sidogrenar? gav den bra skörd och hur va ruset?=)

  • reaper

    Member
    2010-03-16 at 09:53

    Hur långa blev dem och hur mycket luktade det? :)

Log in to reply.